Zapowiedziano Crashday - Redline Edition – zremasterowaną wersję gry wyścigowej z 2006 roku

LM
2017/07/09 19:00
3
0

Gra zadebiutuje na Steam w przyszłym miesiącu. Zobacz najnowszy zwiastun.

Studio Moonbyte zapowiedziało odświeżoną wersję gry Crashday, która zadebiutowała na PC w lutym 2006 roku. Crashday - Redline Edition ukaże się w sierpniu na platformie Steam, a zapowiedzi towarzyszy dołączony do wiadomości zwiastun.

GramTV przedstawia:

Crashday - Redline Edition zaoferuje siedem trybów rozgrywki - m.in. Wrecking Match, Stunt Show, Hold the Flag i Pass the Bomb - zarówno dla zabawy wieloosobowej, jak i pojedynczego gracza. Najważniejszym elementem produkcji pozostaną wyścigi, podczas których możemy niszczyć auta oponentów przy użyciu wyszukanego wyposażenia. Im szybciej uczynimy pojazdy przeciwników niezdolnymi do dalszej jazdy, tym większą mamy szansę na zwycięstwo. Odświeżona edycja gry będzie połączona z Warsztatem Steam, poprzez który będziemy mogli podzielić się stworzonymi przez siebie trasami i pojazdami.

Zapowiedziano Crashday - Redline Edition – zremasterowaną wersję gry wyścigowej z 2006 roku

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
11/07/2017 18:09

To to jeszcze istnieje? Łezka się w oku kręci. Strasznie niedoceniona gra (w moim odczuciu), a zagrwyałem się w nią godzinami. Fajnie by było, jakby tę edycję wydali również na konsole, bo na PC to i w oryginał bym pograł. /uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

Usunięty
Usunięty
10/07/2017 11:26

Świetna i dynamiczna gra z potencjałem e sportowym. Jednak ja bym powiedział, że tradycyjne wyścigi były w tej grze najsłabszym elementem. Najsilniejszą stroną były walki na arenach. 

Usunięty
Usunięty
10/07/2017 06:55

Kupiem na premierę pierwszą część. Świetnie się bawiłem, szczególnie udał im się online na stworzonych trasach w edytorze. Zbudowałem wtedy, odcinek w stylu Burnout, był wałkowany na okrągło. Wszyscy klaskali.

Kilka minusów tj. uboga mechanika pojazdów, czasami dziwne kolizje i kilka  innych niedociągnięć programistów.

 

Dodam, że engine gry na tamte czasy !2006 rok wyglądał na przestażały (feeling, zawieszenie pojazdów, prowadzenie po nierównościach). 

Więc oby był to remaster dostosowany na 2017 rok!




Trwa Wczytywanie