Felieton

Beyond Good & Evil 2 - dlaczego dopiero teraz? Ancel odpowiada

Patryk Purczyński, 19 października 2016 18:50 3

Gdyby Beyond Good & Evil doczekało się kontynuacji wcześniej, nie byłoby to spełnienie marzeń ani twórców, ani graczy.

Ładnych parę lat, mówiąc oględnie, trwały przymiarki do nowego Beyond Good & Evil. Oryginał ukazał się w 2003 roku, a zapowiedź kontynuacji była wyczekiwana przy każdej większej okazji (przede wszystkim targów E3). Trudno zliczyć, jak wiele razy fanom pozostawało obejść się smakiem. Teraz Ubisoft wreszcie potwierdził, że prace nad nowym BG&E trwają, a Michel Ancel pokrótce wyjaśnia, dlaczego musieliśmy na to tyle czekać.

- Chcieliśmy eksploracji planet, podróży kosmicznych, miast... Wszystko to miało się znaleźć w pierwszym Beyond Good & Evil... Zamiast nie robić gry naszych marzeń, postanowiliśmy wrócić do 2D, pobawić się z Raymanem i dopiero teraz powrócić do prac nad Beyond Good & Evil 2. Nadal mamy mnóóóóóóstwo pracy, ale podstawa technologiczna jest gotowa, a nasz jest świetny - napisał Ancel na Instagramie.

Twórca gry odniósł się także do przecieków z wcześniejszych wersji nowego Beyond Good & Evil. Zdradził, że było wiele grywalnych prototypów, a materiały wideo nagrywano w czasie rzeczywistym. Problem w tym, że wersje te miały zbyt dużo błędów technicznych.

Według nieoficjalnych informacji Beyond Good & Evil 2 będzie bardziej rozwinięciem pierwszej części aniżeli pełnoprawną kontynuacją.

Ubisoft chce wydać co najmniej trzy wysokobudżetowe gry do marca 2020
The Division 2 z większą liczbą zamówień przedpremierowych na PC niż pierwsza część
Zobacz pierwsze 12 minut zabawy z Far Cry: New Dawn
Far Cry: New Dawn co najwyżej "niezłe" - przegląd ocen
najnowsze