Wiedźmin 3: Dziki Gon z ulepszeniami dla PlayStation 4 Pro? Raczej nic z tego

Paweł Pochowski
2016/09/16 17:10
9
0

CD Projekt RED aktualnie nie ma w planach przygotowania ulepszeń dla Wiedźmina 3 na PlayStation 4 Pro.

Wiedźmin 3: Dziki Gon z ulepszeniami dla PlayStation 4 Pro? Raczej nic z tego

Zwiększona moc PlayStation 4 Pro powoduje, że część starszych gier - szczególnie tych przygotowanych przez wewnętrzne studia Sony - otrzyma łatki wprowadzające ulepszenia, głównie w kwestii oprawy wizualnej. Mowa tu chociażby o Uncharted 4: A Thief's End czy The Last of Us: Remastered, ale też Shadow of Mordor, Call of Duty: Black Ops 3 czy Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Niestety, CD Projekt RED na ten moment nie zamierza w podobny sposób wesprzeć Wiedźmina 3 na PS4 Pro.

Serwis wccftech.com postanowił dowiedzieć się czy CD Projekt RED ma w planach przygotować usprawnienia dla Wiedźmina 3, jednak otrzymana odpowiedź raczej rozwiewa wątpliwości. Marzyliście o Wiedźminie 3 w 4K z obsługą lub obsługą UltraHD jak zaproponowało FakesForge? Nic z tego, deweloperzy są aktualnie zajęci innymi produkcjami.

GramTV przedstawia:

- Obawiam się, że nie mamy planów przygotowania wersji Wiedźmina 3 dla PS4 Pro. Nasz zespół jest obecnie zajęty nadchodzącymi produkcjami w stylu Cyberpunk 2077 oraz Gwint. Chcemy być maksymalnie skupieni na pracy właśnie przy tych projektach - brzmi oficjalna odpowiedź ze studia. Trochę szkoda. Abstrachując od tego czy PlayStation 4 Pro to dobry ruch ze strony Sony, skoro konsola już znajdzie się na rynku, fajnie byłoby, gdyby mogła liczyć na szerokie wsparcie u deweloperów. A Wiedźmin 3 pewnie wyglądałby dzięki temu jeszcze lepiej.

Z drugiej strony w niektórych studiach wersje dla PS4 Pro powstają minimalnym nakładem sił. Przy Days Gone dla przykładu oddelegowano do tego aż jednego dewelopera.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
18/09/2016 17:17
Dnia 18.09.2016 o 15:22, Renzu napisał:

To raczej działa na takiej zasadzie, że PS4/XOne w dniu premiery były... słabe (w kontekście zawartości podzespołów), co by nie mówić, patrz: AC: Unity. Gry na obecnych konsolach ledwo ciągną 30 klatek.

Czasy w których konsole nie są słabe na starcie bezpowrotnie odeszły w przeszłość.

Usunięty
Usunięty
18/09/2016 15:22

> Moim zdaniem Sony troszkę zabiło ducha konsol :/. Konsola ma starczyć na powiedzmy 5> lat, a ta generacja ledwo osiągnęła 3 lata,a już są za niedługo w sprzedaży ulepszone> ich wersje. Poza tym między ps4 pro nie będzie mogło zostać w 100% wykorzystane (tak> samo scorpio) bo poziom technologiczny zwykłych ps4 będzie zaniżał maksymalne możliwości> silniejszych braci. Ta generacja strasznie mnie zniechęciła do konsol :/ . Może przyszłe> ps5 odkupi winy :) . Pożyjemy zobaczymyTo raczej działa na takiej zasadzie, że PS4/XOne w dniu premiery były... słabe (w kontekście zawartości podzespołów), co by nie mówić, patrz: AC: Unity. Gry na obecnych konsolach ledwo ciągną 30 klatek.

Usunięty
Usunięty
18/09/2016 13:00
Dnia 17.09.2016 o 14:10, trancefresh napisał:

Posiadaczom samych konsol to zapewne nie zrobi większej różnicy, ale jak ktoś ma obok gamingowy PC nawet z budżetowej półki, to takie coś niestety wywołuje spory niesmak.

Akurat jeżeli chodzi o niesmak to jest zupełnie na odwrót.Dopiero teraz konsolowcy zaczynają się wreszcie rozumieć prawdę jak bardzo te konsole są niedorobione.Obydwa pudełka używają tak zwanej "sklejki" dwóch athlonów x4 5350 2,0 ghz (5150 to w zasadzie to samo tylko 0,4 ghz mniej). Przy czym wydajność jednego Athlon 5350 to okolice dosłownie Phenom 9500(to nawet nie jest Phenom 9550 facepalm), czyli wydajność jednego rdzenia dno i wydajność wszystkich rdzeni to dno totalne. Potem mamy karty graficzne XB1 to HD 7790, a PS4 to w zasadzie według niektórych developerów(Epic, ID Software itp.) po prostu HD 7850 z niektórymi bebechami od 7870. Ram w PS4 to GDDR5, a w normalnej i S wersji XB1 to DDR3 z ESRAM. Czyli tak w obu przypadkach bottleneck to CPU, a w przypadku XB1 dodatkowym jest użycie Esram i DDR3. I ten Bottleneck z CPU w PS4 Pro i Scorpio zostanie, gdyż PS4 Pro będzie uzywać tego samego procka z taktowaniem 2,1 Ghz, a XB1 po prostu będzie miało rebrand procka w wyższym procesie technologicznym. Więc Scorpio może i mieć RX 480, ale 4K to tylko przez upscale gdyż procek to będzie jeden wielki bottleneck.




Trwa Wczytywanie