Ustwo zdradziło, jaką kwotę zarobiło na przestrzeni dwóch ostatnich lat na jednym z największych hitów z urządzeń przenośnych, Monument Valley.
Ustwo zdradziło, jaką kwotę zarobiło na przestrzeni dwóch ostatnich lat na jednym z największych hitów z urządzeń przenośnych, Monument Valley.
Warto zaznaczyć, że spory wkład w ogólną popularność Monument Valley mają gracze z rynku chińskiego, gdzie gra zostala udostępniona za darmo. W efekcie pobrano ją tam blisko 11,8 miliona razy. W dużej mierze dzięki temu aż 88 proc. pobrań dokonało się w drugim roku egzystencji gry. Nawet odliczając jednak wkład użytkowników z Państwa Środka, produkcja Ustwo w drugim roku została ściągnięta ponad 11 milionów razy, czyli 3,6 razy więcej niż w pierwszym roku.
Na poniższej infografice odnaleźć można nie tylko statystyki na temat finansów, ale także ciekawostki dotyczące samego Monument Valley. Są też liczne wyróżnienia, które otrzymała gra.
![]()
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!