DirectX 12 na Xbox One pozwoli na wyświetlenie na ekranie większej liczby przedmiotów

Paweł Pochowski
2016/01/10 18:00
0
0

Tak przynajmniej wprowadzane przez nową wersję DirectX zmiany opisuje jeden z twórców The Park.

DirectX 12 na Xbox One pozwoli na wyświetlenie na ekranie większej liczby przedmiotów

Funcom przełamał ostatnio swoje zwyczaje i wydał krótki horror osadzony w uniwersum The Secret World - The Park. Gra w przeciwieństwie do innych produkcji wydanych studia przez ostatnie lata była kierowana do pojedynczego odbiorcy. Dyrektor kreatywny tego projektu, Joel Bylos, podzielił się swoimi przemyśleniami na temat DirectX 12. W rozmowie z serwisem GamingBolt wyjawił bowiem swoją wizję tego, jak DX12 będzie działał na konsolach, a jak na PC.

- A więc, DirectX 12 na PC oraz Xbox One to dwie zupełnie inne przedsięwzięcia. Wąskim gardłem Xboksa One jest GPU (układ graficzny), a DirectX 12 nie jest magicznym panaceum, które nagle je naprawi. Pamiętajcie, że przecież Xbox One był od początku zaprojektowany, by korzystać z DirectX 11 na sprzętowym poziomie. Moim zdaniem największą korzyścią z zastosowania DirectX 12 na Xbox One będzie zoptymalizowana liczba wyświetlanych obiektów. To nie przełoży się na wrażenia wizualne czy prędkość działania, ale pozwoli upchnąć na ekranie więcej przedmiotów - tłumaczy Joel Bylos.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!