E3 2015: Capcom tworzy własny silnik graficzny dla Project Morpheus

Katarzyna Dąbkowska
2015/06/17 19:03
1
0

Nowy silnik graficzny jest pokazywany na tegorocznych targach.

E3 2015: Capcom tworzy własny silnik graficzny dla Project Morpheus

Capcom zapowiada nowy silnik graficzny stworzony specjalnie na potrzeby Project Morpheus. Według serwisu siliconera nowy silnik graficzny nie ma jeszcze nazwy, jednak będzie wspierał 120 klatek na sekundę, które generują gogle. Będzie również umożliwia wyświetlanie obrazu w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

Aktualnie jego możliwości pokazywane są na prezentacjach podczas targów E3. Można na nich zobaczyć projekt „Kitchen”, który, jak można się domyślić, wysyła użytkownika... do kuchni. Demo, jak twierdzi siliconera demo „zapewnia niepokojące tło dla napiętej sytuacji, która wciąga graczy do hiperrealistycznego wirtualnego świata. Aby podkręcić realizm użyto technologii DTS Headphone:X. Informacja nie została jednak potwierdzona oficjalnie przez Capcom.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
elmartin
Gramowicz
17/06/2015 21:57

No i to jest bardzo dobra wiadomość, dla posiadaczy PS4 ;))