Project CARS skorzysta z siódmego rdzenia Xboksa One

Paweł Pochowski
2015/04/21 14:50

Twórcy gry ujawnili kilka technicznych szczegółów dotyczących silnika produkcji.

Project CARS skorzysta z siódmego rdzenia Xboksa One

Slightly Mad Studios ujawniło, że ich nadchodząca gra wyścigowa Project CARS zrobi użytek z siódmego rdzenia Xboksa One. Dotychczas produkcje odpalane na tej konsoli mogły korzystać tylko z sześciu z ośmiu rdzeni procesora. Microsoft odblokował jednak niedawno możliwość korzystania z siódmego z rdzeni, a Project CARS będzie z niego korzystał w kwestiach dźwiękowych, a także renderowania szczegółów graficznych.

Co więcej, jak ujawnili twórcy - na obu konsolach aktualnej generacji gra skorzysta z ośmiokrotnego filtrowania anizotropowego, które jest techniką poprawiania jakości tekstur. Project CARS skorzysta także z efektu rozmycia "motion blur" - będzie on jednak słabszy niż na PC i odpowiadać będzie średniej jakości tego efektu z wersji komputerowej. Produkcja skorzysta także z technologii wygładzania krawędzi EQAA, która odpowiadać będzie pecetowym ustawieniom czterokrotnego MSAA.

GramTV przedstawia:

Produkcja gry osiągnęła ostatnio złoty status. Twórcy podali także minimalne oraz zalecane wymagania sprzętowe. Premiera Project CARS nastąpi 8 maja.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
22/04/2015 16:36

Ehe, już widzę jak lecisz kupić konsolę za 3 tysiące złotych ;D Niejeden tak się tutaj odgrażał a potem nagle 1500zł to za dużo bo gry po 250zł ;)

Usunięty
Usunięty
22/04/2015 14:01

Kinect nie miał tu żadnego znaczenia - wpłynął tylko na cenę osteteczną konsoli. Problemem wymuszającym użycie DDR3 był system operacyjny skupiony na multimediach. Sony takiego problemu nie miało (system wykastrowany z większości takich funkcji), więc mogli wrzucić RAM o większej przepustowości, ale mniejszej pojemności. Do czasu, gdy okazało się, że mogą wrzucić go więcej.

Usunięty
Usunięty
22/04/2015 12:50

Akurat ze specyfikacją XBone''a sprawa jest taka, że wybitna inteligencja Microsoftu postanowiła wsadzić na chama Kinect''a. I to był główny czynnik doboru specyfikacji w którym MS nie miał wyjścia i musiał użyć ESRAM. Inaczej to by konsola nie miała cienia szansy jeśli chodzi o hardware.




Trwa Wczytywanie