Studio odpowiedzialne za Borderlands: The Pre-Sequel zamknięte

Patryk Purczyński
2015/04/16 12:12
3
0

Zwykle decyzje o zamknięciu studia podejmuje się po premierach nieudanych tytułów lub w chwilach kryzysu. Przypadek 2K Australia jest inny.

Studio odpowiedzialne za Borderlands: The Pre-Sequel zamknięte

Take-Two podjęło zaskakującą decyzję o zamknięciu oddziału 2K Australia. "Możemy potwierdzić, że podjęliśmy kroki początkujące proces zamknięcia 2K Australia w celu lepszego zarządzania bieżącymi kosztami przy jednoczesnym poprawieniu bliskości pracowej w naszych zespołach" - brzmi fragment oświadczenia 2K.

Wcześniej mówiło się o chęci przeniesienia oddziału z Canberry do Melbourne, co miało pomóc przyciągnąć więcej utalentowanych pracowników. Efekt był jednak odwrotny od zamierzonego - dla sporej części dotychczasowej załogi przeprowadzka oznaczała bowiem odejście. W takim wypadku Take-Two postanowiło całkowicie zamknąć australijski oddział.

GramTV przedstawia:

Ostatnim dziełem 2K Australia jest Borderlands: The Pre-Sequel. Gra zdobyła przychylność recenzentów i uzyskała średnią 75/100. Mniej udany był poprzedni projekt studia. Nie dość, że prace nad The Bureau: XCOM Declassified trwały zdecydowanie za długo, a koncepcja kilkakrotnie się zmieniała, to jeszcze tytuł ten uzyskał niezadowalające noty.

2K Australia uczestniczyło także w pracach nad wszystkimi odsłonami serii Bioshock. Take-Two zabiega o możliwość ponownego zatrudnienia osób dotkniętych zwolnieniami w innych sektorach firmy.

Komentarze
3
Sanders-sama
Gramowicz
16/04/2015 14:11
Dnia 16.04.2015 o 14:01, mati285 napisał:

A to mają jeszcze jakieś być? Myślałem, że Claptastic Voyage był jedynym fabularnym dodatkiem.

Myślałem że będzie tak jak w dwójce: 2 postacie, areny i 4 DLC z nowym story. Wychodzi na to że masz rację i już wszystko wydali, Mae culpa ;)

Usunięty
Usunięty
16/04/2015 14:01

Jeżeli pracownicy będą mieli się gdzie podziać to nic wielkiego się nie stało. Miom zdaniem 2k Australia odwaliło niezłą robotę, dobrze się przy Pre-Sequelu bawiłem. Choć pod względem fabuły i humoru był nieco gorszy niż dwójka to gameplay był naprawdę fajny.@Sanders-samaA to mają jeszcze jakieś być? Myślałem, że Claptastic Voyage był jedynym fabularnym dodatkiem.

Sanders-sama
Gramowicz
16/04/2015 13:04

No to chyba nie będzie dodatków fabularnych z SP, nie?




Trwa Wczytywanie