Pillars of Eternity w złocie

Patryk Purczyński
2015/03/18 12:47

Nie musicie się martwić, że "za pięć dwunasta" Obsidian Entertainment po raz kolejny przesunie premierę Pillars of Eternity.

Pillars of Eternity w złocie

Obsidian Entertainment zakończył prace nad Pillars of Eternity i gra osiągnęła tym samym status gold. Studio potwierdziło, że premiera tego tytułu, powstałego dzięki kampanii na Kickstarterze, odbędzie się w zaplanowanym terminie: 26 marca. Osoby, które wsparły projekt w zalążku, w dniu premiery otrzymają cyfrowe kopie RPG-a.

- Kiedy udaliśmy się z naszą ideą na Kickstarter, fani wsparli nas bardziej niż przypuszczaliśmy - mówi dyrektor wykonawczy Obsidianu, Feargus Urquhart, wspominając entuzjazm, jaki wywołało wstępne ogłoszenie chęci stworzenia Pillars of Eternity. - To szalone, że od tego czasu minęły ponad dwa lata. Tak już jednak jest, że czas upływa niepostrzeżenie, kiedy tworzysz coś tak ważnego - stwierdza.

GramTV przedstawia:

Wydawcą Pillars of Eternity będzie Paradox Interactive. - Łącząc siły z Obsidianem wiedzieliśmy, że zarówno studio jak i gra idealnie do nas pasują - zapewnia szef firmy, Fredrik Wester. - Główne założenie Paradoksu to trzymanie się blisko graczy i społeczności. Widzieliśmy, że Obsidian postępuje dokładnie tak samo - dodaje.

Przypomnijmy, że trwają już prace nad dodatkiem do Pillars of Eternity.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
18/03/2015 21:01
Dnia 18.03.2015 o 20:17, Shinigami napisał:

Cóż, Skyrim dostał tyle modów, że czasem trudno odróżnić to co dodali gracze, od tego co wrzucili twórcy w DLC. Jednak mimo wszystko, to zdecydowanie jedne z obszerniejszych wydanych w ostatnim czasie.

Akurat modów aż tak wiele wgranych nie miałem, więc mniej więcej wiem co dodano w dodatku :DZobaczymy jakie będą narzędzia dla moderów w PoE - jeśli wygodne, to gra może mieć przed sobą długą przyszłość :)

Usunięty
Usunięty
18/03/2015 21:00
Dnia 18.03.2015 o 20:26, Zekzt napisał:

Generalnie ja też jakiejś mega różnicy nie widzę.

Dodatki do Skyrima, ciekawe to prawda, nie zostały jednak aż tak dobrze zaprojektowane - ich długość pewnie ucierpiała przez szybkie podróże i ułatwienia, których w starszej odsłonie nie było.

Dnia 18.03.2015 o 20:26, Zekzt napisał:

W kwestii samego PoE i zapowiedzianych gadżetów dla twórców modów - był bym w niebo wzięty jak by gra wypaliła i fanów poniosło tak jak z seriami TES. Grałbym do upadłego =)

Z tego co można było wyczytać na oficjalnym forum, nie będzie to takie proste - szczególnie jeżeli chodzi o tworzenie lokacji, bo te są dość złożone i wymagają sporo pracy. W każdym razie, zdolnych moderów na PC nie brakuje, więc możemy być dobrej myśli.

Zekzt
Gramowicz
18/03/2015 20:26
Dnia 18.03.2015 o 19:22, Shinigami napisał:

Porównaj teraz jakość dodatków z Morrowinda (oraz to co zawierały) z tymi ze Skyrima, widzisz różnicę?

Mowa o oficjalnych dodatkach oczywiście ?Generalnie ja też jakiejś mega różnicy nie widzę. Dwa dodatki do morka były obszernymi rozszerzeniami, te do skyrima też jakieś maluczkie nie są. Rzekł bym, że pewien spójny standard został zachowany.W kwestii samego PoE i zapowiedzianych gadżetów dla twórców modów - był bym w niebo wzięty jak by gra wypaliła i fanów poniosło tak jak z seriami TES. Grałbym do upadłego =)




Trwa Wczytywanie