MGS V: Ground Zeroes sprawdza się w FPP

Piotr Bajda
2015/01/12 07:45
5
0

Gdzie Hideo Kojima nie chce, tam moder pójdzie i zamontuje kamerę w głowie Snake'a.

MGS V: Ground Zeroes sprawdza się w FPP

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes znalazł wreszcie drogę na pecety po niemal rocznej tułaczce. I już okazał się rajem dla zdolnych moderów, czego dowodem jest możliwość odwiedzenia kubańskiej bazy wojskowej w perspektywie pierwszej osoby.

Zobaczcie na własne i Snake'a oczy.

GramTV przedstawia:

To działa!

FPS Mod możecie pobrać i przetestować samodzielnie w tym miejscu.

Pecetową konwersję Metal Gear Solid V: Ground Zeroes rozłożył na czynniki pierwsze w naszej recenzji Kamil Ostrowski.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
12/01/2015 11:08

Najważniejsze jest, to, że skoro takie modyfikacje powstają już teraz, w takim tempie; to wystarczy sobie wyobrazić jak będzie wyglądała zmodowana pełna wersja. Już zacieram łapki :D

elmartin
Gramowicz
12/01/2015 11:06

Dla bardziej wymagających fanów Snake-a to penie, jak napisał Lordpilot, "mega bieda", ale dla urozmaicenia lub z ciekawości, może być.Ja osobiście bardzo lubię dziadka Half-Life 2, a nawet pradziadka Half-Life ;))

Lordpilot
Gramowicz
12/01/2015 09:00

Na ten moment kiepsko to wygląda - brakuje bardzo wielu animacji. Kuriozalnie wygląda zwłaszcza podnoszenie przedmiotów "siłą woli", jak w dziadku Half Life 2 ;-). Sam pomysł nie jest zły, jeśli ktoś lubi grać w wersji FPP, to tutaj dostanie taki tryb w wersji "mega bieda". Osobiście wychodzę z założenia: "albo robimy coś dobrze, albo wcale", więc IMO autor tego moda za bardzo się pospieszył z jego publikacją. Sam coś tak niedokończonego bym olał, bo to psuje immersję, no ale co kto lubi :)




Trwa Wczytywanie