Beamdog buduje pomost między Baldur's Gate 1 i 2

Patryk Purczyński
2015/01/09 11:07
2
0

Studio odpowiedzialne za rozbudowane edycje obu Baldur's Gate'ów zdradza swoje plany na bieżący rok. Szczegóły mamy poznać co prawda dopiero wiosną, ale już teraz zapowiada się interesująco.

Beamdog buduje pomost między Baldur's Gate 1 i 2

Adventure Y, o którym od pewnego czasu wspomina Beamdog, to gra osadzona w uniwersum Baldur's Gate'a. Jak zdradza studio na swojej stronie, projekt ten wypełni lukę pomiędzy pierwszą a drugą częścią Baldur's Gate: Enhanced Edition. Wiadomo również, że będzie on oparty na silniku Infinity Engine. Pierwszy rzut oka na to, jak wygląda gra, oferują poniższe, niezbyt wyraźne niestety, zdjęcia.

Beamdog ma na warsztacie jeszcze dwa inne przedsięwzięcia. Pierwszym z nich jest Project Beartrap. "Na razie możemy o nim powiedzieć tylko tyle, że stanowi on odejście od tego, co robiliśmy w przeszłości. Pojawią się w nim też rekiny" - zdradzają przedstawiciele studia, zapewniając jednocześnie, że więcej szczegółów podadzą dopiero latem.

GramTV przedstawia:

"Otrzymaliśmy też mnóstwo pytań o piątą edycję Dungeons & Dragons i potencjalne Baldur's Gate III. Skłamalibyśmy, gdybyśmy powiedzieli, że nigdy nie myślimy o stworzeniu BG III, więc tego nie powiemy. Możemy natomiast stwierdzić, że w kontekście tej gry nic się obecnie nie dzieje, podobnie jak piątej edycji. Nie oznacza to jednak, że taka możliwość się nigdy nie pojawi, więc przygotowujemy się do niej rozpoczynając prace nad grą planszową opartą na piątej edycji Dungeons & Dragons" - dodaje Beamdog.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
09/01/2015 13:04

Nowa opowieść w tym uniwwersum zawsze mile widziana. : >Zaś co do potencjalnej "trójki" - historia Abdela się skończyła i mam nadzieję że zostawią go w spokoju. Można za to pójść w kierunku jego potomków, w Forgotten Realms upłynęło przecież ponad 100 lat (ostatnie książki Salvatore to 1484 DR), a The Sundering może sprzyjać przebudzeniu się wcześniej niezauważonej i uśpionej ostatniej cząstki Bhaala. ^^

Usunięty
Usunięty
09/01/2015 11:29

Ja tam się cieszę z tego, nawet z faktu, że wszystko będzie działać na tym samym silniku co dwie poprzedniczki. Jakoś nie wyobrażam sobie Baldura w innym wydaniu (próbowałem tej ogromnej modyfikacji do NWN2, ale mnie nie przekonała). Ciekawi mnie co wymyślą fabularnie by stworzyć pomost między częściami. Faktycznie jest tam pewna luka, która nie została wykorzystana i chciałbym zobaczyć co są w stanie zrobić. Sam traktuję to jako test przed pełnoprawną trójką, który potwierdzi czy Beamdog nadaje się do przyjęcia na siebie tak ogromnej odpowiedzialności bądź też powinien omijać takie rzeczy szerokim łukiem.