Dead Rising 3 na PC już oficjalnie. Wymagania sprzętowe, screeny i trailer

Mateusz Stanisławski
2014/06/05 17:42

Capcom właśnie zaprezentował pecetową wersję najnowszej odsłony serii Dead Rising. „Trójka” zawita w krainie rządzonej przez klawiaturę i myszkę już tego lata!

Dead Rising 3 na PC już oficjalnie. Wymagania sprzętowe, screeny i trailer

Dead Rising 3 zagości na komputerach osobistych latem 2014 roku – i mowa tutaj o wydaniu zarówno pudełkowym, jak i cyfrowym (Steam). Twórcy zapewniają, że blaszakowa edycja zaoferuje lepszej jakości tekstury, obsługę wysokich rozdzielczości oraz wsparcie dla najważniejszych funkcji, jakie udostępnia platforma Valve (między innymi zapis w chmurze, Steam Trading Cards, osiągnięcia i sieciowe rankingi).

Garść graficznych łakoci oraz minimalne i zalecane wymagania sprzętowe czekają na Was poniżej. Capcom jednocześnie poinformował, że pecetowa wersja Dead Rising 3 zostanie zaprezentowana na targach E3 2014 w towarzystwie Monster Hunter 4 Ultimate, Monster Hunter Freedom Unite, Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy oraz Ultra Street Fighter IV.


Minimalne wymagania sprzętowe Dead Rising 3:

  • system operacyjny Windows 7 lub 8 (tylko 64-bitowe);
  • procesor AMD Phenom II X4 945 (3,00 GHz), Intel Core i3-3220 (3,30 GHz) lub Intel Core 2 Quad Q9550 (2,83 GHz);
  • 6 GB pamięci RAM;
  • 30 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 570 lub AMD Radeon 7870 (DirectX 11).


Zalecane wymagania sprzętowe Dead Rising 3:

  • system operacyjny Windows 7 lub 8 (tylko 64-bitowe);
  • procesor Intel Core i5-4570 (3,20 GHz);
  • 8 GB pamięci RAM;
  • 30 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 670 lub AMD Radeon 7970 (2 GB, DirectX 11.1).

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Isildur
Gramowicz
07/06/2014 12:09

Ostrzeżenie za przekręcanie nazw Firm Microsoftu i Sony.

MBi
Gramowicz
06/06/2014 23:33

Coś mi śmierdzą od jakiegoś czasu wymagania portów z konsol na PC. Grafika taka sobie a wymagania z kosmosu. Takie gry po prostu omijam szerokim łukiem.

Usunięty
Usunięty
06/06/2014 10:38
Dnia 06.06.2014 o 08:54, Henrar napisał:

Uncharted 2 kosztowało 20 milionów dolarów. Najnowszy Tomb Raider kosztował coś koło 100 milionów. Łapiesz? Ex w większości przypadków będzie zrobiony taniej, bo wychodzi na jedną platformę i ma zaplecze produkcyjne producenta. Będzie też działał lepiej niż takowa multiplatforma (patrz jak działa Killzone 3 i jak on wygląda przy konsolowych Crysisach). Coś za coś.

Szanowny Kotek W Okularkach Przeciwsłonecznych zdaje się nie rozumieć, że wspomniane 100 milionów to nie sam koszt stworzenia tytułu (który zależy od wielu czynników, choćby lokalizacji siedziby firmy czy skali outsourcingu), ale i (horrendalne w dzisiejszych czasach) koszty marketingu (przykład: na promocję Bioshock Infinite zarząd 2K przeznaczył okrągłe $100 mln). Suma wydatków, jakie Sony poniosło w związku z wydaniem U2 z pewnością była wyższa.




Trwa Wczytywanie