Telewizyjny spot dla DLC? EA i Respawn się nie patyczkują

Piotr Bajda
2014/05/22 18:13
6
0

Wiele gier nie ma budżetów pozwalających na reklamę w telewizji, ale budżet to jedna z rzeczy, o które EA martwić się nie musi. Zwłaszcza jeśli chodzi o markę z takim potencjałem dla firmy, jak Titanfall.

Telewizyjny spot dla DLC? EA i Respawn się nie patyczkują

Reklamówki doczekał się dodatek o nazwie Expedition, w skład którego wchodzą trzy nowe mapy: Swampland, Runoff i Wargames.

Dodatek jest już dostępny na Xboksie One i PC, a wersja na ciut po macoszemu traktowanego Xboksa 360 powinna wylądować gdzieś w czerwcu. Bliżej zawartości Expedition możemy przyjrzeć się na zwiastunie z urywkami rozgrywki.

GramTV przedstawia:

Na początku maja Electronic Arts poinformowało o przedłużeniu współpracy z Respawn, co oznacza, że o wielkich mechach z Titanfalla usłyszymy jeszcze nie raz.

Komentarze
6
One_of_the_Many
Gramowicz
23/05/2014 12:51

A co powiecie na to - crowdfunding dla DLC. Z mnóstwem strech goals gdzie każdy z nich to obietnica nowego DLC.Ile kasy się zbierze tyle DLC. Każde wpłacone 15$ zapewnia jedno "darmowe" DLC z tych wyprodukwoanych.Dodatkowo osoby wpłacające powyżej 100$ będą miałyby okazję zbudować własne mapy, czy generalnie "content", który zostałby umieszczony w osobnym DLC.

Usunięty
Usunięty
23/05/2014 12:40

> Zwłaszcza tak lipne jak 3 mapki do MP...Znowu bzdury opowiadacie.30 złotych za 3 mapy - jęczycie i narzekacie.50 złotych za 4 mapy i parę broni - wszystko było ok przez lata, dopóki nie nastała ta durna moda na narzekanie na wszystko.Płacisz tyle samo za to samo (a właściwie dostajesz więcej, ale nie będę rozwijał bo tacy jak ty nie zrozumieją) więc powiedz mi, w czym masz problem?

Usunięty
Usunięty
22/05/2014 23:58
Dnia 22.05.2014 o 20:44, Dandzialf napisał:

Ja wciąż czekam na preordery DLC :)

Taką rolę pełnią season pass ? Placisz z gory i czekasz na wydanie.




Trwa Wczytywanie