Informacje

Thief w 30 klatkach na konsolach nowej generacji - Xbox One z niższą rozdzielczością

99

Ta historia zdaje się nie mieć końca.

Thief w 30 klatkach na konsolach nowej generacji - Xbox One z niższą rozdzielczością - obrazek 1

Dopiero co informowaliśmy o tym, że Metal Gear Solid: Ground Zeroes będzie wyświetlany na PS4 w wyższej rozdzielczości niż na Xbox One, a chwilę wcześniej poruszaliśmy ten temat przy okazji Sniper Elite 3, a tu kolejna produkcja robi nam brzydką niespodziankę. Okazuje się, iż pomimo tego, że na PC Thief ma całkiem niskie wymagania, to pomiędzy wersjami dedykowanymi konsolom nowej generacji istnieć będą pewne różnice. Wersja na PlayStation 4 działać będzie w natywnej rozdzielczości 1080p, natomiast ta przygotowana z myślą o Xbox One - 900p. Ponadto obydwie wersje wyświetlane będą w 30 klatkach na sekundę.

Co do Xboksa - w identycznej rozdzielczości wyświetlane były chociażby nowy Assassin's Creed IV: Black Flag czy Ryse. Dopiero Metal Gear Solid: Ground Zeroes musiał zjechać z rozdiałką aż do 720p. Mimo wszystko twórcy Thiefa przekonują, że różnice są marginalne. - Potrzebujesz naprawdę dobrych oczu, by zobaczyć różnicę - twierdzi reżyser gry, Nicolas Cantin.

Ponoć większe różnice występują dopiero pomiędzy wersjami stworzonymi dla poprzednich i obecnych konsol. - Immersja jest lepsza (na next-genach - dop. red.). Umieściliśmy więcej detali, więcej efektów specjalnych. Jednocześnie jednak trzymamy rozgrywkę na tym samym poziomie i to zarówno w wersji dedykowanej konsolom obecnej, jak i minionej generacji - tłumaczy Nicolas.

99 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Witka1995

Ciekawe czy zacznie się płacz o małą ilość klatek, czy o fakt, że xboksowa wersja działa a niższej rozdziałce?

Odpowiedz
G Barteek88

Kto ma XOne bedzie placz o obie rzeczy.

Odpowiedz
Afgncap

> Ciekawe czy zacznie się płacz o małą ilość klatek, czy o fakt, że xboksowa wersja działa
> a niższej rozdziałce?
Pytanie, nie czy ale kiedy:P Zaraz zobaczymy fanboyów obu obozów, którzy będą ujadać, a między nimi kilku graczy pcetowych, dokładających do pieca i rzucających trollujące komentarze o tym jak im chodzić będzie na ultra przy ponad 60 klatkach w 1080p albo więcej:D

...Nawet nie skończyłem pisać i się zaczeło:P

Odpowiedz
Numenpl

raczej to jako bardziej pasuje do sytuacji.

Odpowiedz
Fred778

Jak to możliwe, że Thief lata w 30 klatkach przecież to ma małe wymagania... Wolałbym już bardziej takie 60 klatek jak w Tomb Raider...

Odpowiedz
CAPTAINCOMMANDO

,, ....w 30 klatkach na konsolach nowej generacji... '' hehe. Żałosne to trochę jest. Nie ważne kto na czym gra, no ale zestawienie 30 fps/720p i wyrażenie ,,nowa generacja''.... Hmmm

Odpowiedz
G Eternal101

> ,, ....w 30 klatkach na konsolach nowej generacji... '' hehe. Żałosne to trochę jest.
> Nie ważne kto na czym gra, no ale zestawienie 30 fps/720p i wyrażenie ,,nowa generacja''....
> Hmmm
> Kto ma XOne bedzie placz o obie rzeczy.
Wie

Ta "nowa generacja" to dla mnie śmiech na sali i tyle xD. Miały być gry w 60 fpsach a są w 30 z trochę podciągniętą grafiką niż na starej generacji xboxa 360 i PS 3.

Betonowy1 No PC'towcy nie są skazani na 30 fpsów i na łaskę producentów że gra wyjdzie w 60 fpsach bo nawet jeśli twórcy ogranicza (DS 1 ) to i tak powstaną mody które usuną tą blokadę.

Numenpl Porównanie nie trafione ;).

ekwador15 Nie zdziwiłbym się gdyby tak było ;>.

Odpowiedz
ekwador15

> ,, ....w 30 klatkach na konsolach nowej generacji... '' hehe. Żałosne to trochę jest.
> Nie ważne kto na czym gra, no ale zestawienie 30 fps/720p i wyrażenie ,,nowa generacja''....
> Hmmm
To tylko pokazuje jak twórcy gier przykładają się do swojej pracy. Założe się, że na moim komputerze, który ma już 2 lata i kosztował tyle co PS4 teraz (sam komp bez monitora myszek itd) ta gra też będzie latać w 1080p i 30 klatek. Niedługo się oceni. A mój komputer jest sporo słabszy od Xboxa One i dużo słabszy od PS4.

@Eternal101

Jak miałbyś więcej lat, to wiedziałbyś, że tak samo było na start Xboxa 360. Dopiero gry po dwóch latach od premiery konsoli zaczeły robić wrażenie, a tak wcześniej było tak samo jak teraz. Małe różnice względem starych konsol.

Odpowiedz
jasnygwint

ciekawi mnie na ile to jest kwestia sprzętowa, a na ile to sami twórcy się nie przyłożyli do pracy. bo jakoś nie chce mi się wierzyć że ps4 i xone nie uciągnie thiefa w 1080p i 60 fps. przecież to stary dobry unreal engine. obawiam się że twórcy nie nauczyli się jeszcze dobrze pisać gier i optymalizować ich na nowych konsolach.

Odpowiedz
G Kettger

Szybciej wyjdą nowe konsole. ;]

Odpowiedz
LuKi965

Wy to macie problemy... przecież 30 klatek - pod warunkiem, że to faktycznie stałe 30 klatek, a next-geny podołają tutaj bez problemów - to płynna gra. Nie ma żadnej różnicy pomiędzy 30 fps, a 60 fps, więc nie wiem w czym tu problem. Thief to nie Battlefield, nie ma efektownych wybuchów, ot zwykła skradanka to też taka blokada nie powinna w niczym przeszkadzać, a sprzęt mniej się męczy.

Odpowiedz
ekwador15

@LuKi965 - też nie rozumiem tego ciśnienia o 60 klatek. To samo w Metal Gear Solid. Po co tam 60 klatek jak to skradanka, wole 30 i lepszą grafę. 60 klatek to tylko w BF4, Cod i titanfall. reszta nie musi tyle mieć :P

Odpowiedz
G Kafar

LuKi pajacom nie wytłumaczysz. Dla nich tylko 60 klatek musi być i rozdziałka 4k by czerpali przyjemność z gry.

News przekazuje inny problem oczywiście którego oni nie widzą bo trzeba potrafić czytać ze zrozumieniem. Jak ktoś się wypowiedział na tweeterze konsola Xbox one będzie miała problemy (a nawet teoretycznie nie da rady) uciągnąć 1080 nawet przy 30 klatkach przez pamięć jaką w niej zastosowali. I raczej ostatnio o to są jakieś akcje, a PCowiec którego nie stać na konsole wskoczy w news i komentuje nic nie wiedząc na temat.

Między 30 klatek a 60 w innych grach niż FPS gdzie jest duża dynamika kompletnie nic nie daje i nie jest zauważalne. Ważne by było jak napisał że to jest faktycznie 30 klatek no i stałe 30 klatek.

Odpowiedz
Geble

> Nie ma żadnej różnicy
> pomiędzy 30 fps, a 60 fps, więc nie wiem w czym tu problem.

Uwielbiam to sformułowanie. Nie no w ogóle nie ma. Tak jak nie ma między 720p, a 1080p.

http://boallen.com/fps-compare.html
Serio nie widzisz różnicy?

Odpowiedz
G betonowy1

> Wy to macie problemy... przecież 30 klatek - pod warunkiem, że to faktycznie stałe 30
> klatek, a next-geny podołają tutaj bez problemów - to płynna gra. Nie ma żadnej różnicy
> pomiędzy 30 fps, a 60 fps, więc nie wiem w czym tu problem. Thief to nie Battlefield,
> nie ma efektownych wybuchów, ot zwykła skradanka to też taka blokada nie powinna w niczym
> przeszkadzać, a sprzęt mniej się męczy.

Bzdury pleciesz Panie, wystarczy prosty test zobaczyć żeby dostrzec różnicę: http://boallen.com/fps-compare.html
Pogódźcie się z tym, że obecne konsole są sprzętem BUDŻETOWYM, bo musiały by kosztować 2 x tyle co kosztują żeby dorównać mocnemu PC. Ja osobiście nie lubię jak ktoś narzuca mi ograniczenia, przy platformie PC jestem ograniczony tylko i wyłącznie przez mój portfel.

Zero hejtu na konsole, są ok, ale PC zawsze będzie wydajniejszy. I droższy. PC Gaming Master Race :)

Edit: Geble mnie ubiegł ;p

Odpowiedz
G Kafar

> Zero hejtu na konsole, są ok, ale PC zawsze będzie wydajniejszy. I droższy. PC Gaming
> Master Race :)
>
> Edit: Geble mnie ubiegł ;p
No i własnie tu docierasz do sedna bzdur które piszecie, bo news nie jest o PC czy o konsolach a PC a o tym że xbox one w porownaniu do ps4 ma problemy z rozdzielczością poprzez złe pamięci ;)Jakoś przy graz ps3 i xbox 360 nikt na klatki nie narzeka. dziwne ;) mi się gra wysmienicie. Bardziej jak bym miał narzekać to na rozdzielczość. Na szczęście przesiadajac sie z PC na PS4 i na odwrót żadnej róznicy nei widzę. Ale Killzone też ma 60 klatek więc może dlatego.

Odpowiedz
jasnygwint

> Uwielbiam to sformułowanie. Nie no w ogóle nie ma. Tak jak nie ma między 720p, a 1080p.
>
> http://boallen.com/fps-compare.html
> Serio nie widzisz różnicy?
... nie no nie ma żadnej różnicy...;P

Odpowiedz
G hydzior

Killzone nie ma 60 fps nawet w MP ;].

Odpowiedz
G Kafar

> Killzone nie ma 60 fps nawet w MP ;].
Masz rację, nie ma stałych 60 a pomiędzy 48-60 i wiesz co.. grając w BF4 na pc w 60 klatkach nie ma żadnej różnicy między tym a tym. Polecam przetestować ;)PS. ogólnie róznica jest lecz normalnie niezauważalna.

Odpowiedz
G DeMichel

Aż mi jest żal śmiać się z XOne, nie dość, że silnik to dosyć wiekowy Unreal Engine 3 to jeszcze gra będzie chodzić w 30 klatkach w zadziwiająco niskiej rozdzielczości.

Odpowiedz
LuKi965

> Uwielbiam to sformułowanie. Nie no w ogóle nie ma. Tak jak nie ma między 720p, a 1080p.
>
> http://boallen.com/fps-compare.html
> Serio nie widzisz różnicy?

No wybacz, nie widzę. Między 15, a 30 jest kosmos - oczywista oczywistość, 15 klatek to po prostu klatkująca gra/film. Na tym twoim "teście" 30 działa tak samo jak 60, z tym, że oba ostatnie testy łapią mikrolagi, ale to już wina flash playera. W BF4 odczułbyś różnicę, bo to dynamiczna gra z masą efektów, a tego typu gry nie utrzymują stałych klatek, w związku z czym przy blokadzie na 30, realnie miałbyś 30 ze spadkami momentami nawet do 12... dlatego tam potrzebny jest lock na 60 choć tak na prawdę na 40-50 też by wystarczył. Thief to SKRADANKA. Nie ma wybuchów, pieseła, walących się wieżowców... to spokojna gierka, w której rzadko kiedy przejdziesz w ogóle w sprint, a co dopiero mówić o walkach rodem z Assassin's Creed. Tam nie potrzeba 60 klatek, bo (o ile twórcy nie spartolą optymalizacji dla konsol) gra nie powinna trzymać stałe, niezmienne 30 klatek.

Odpowiedz
kaczor112

Ludzkie oko rejestruje max okolo 30-35 FPS wiec bez frapsa nie wiedzieli byscie nawet czy to 30 czy 60 fps tyle w temacie :)

Odpowiedz
G Lordpilot

> Serio nie widzisz różnicy? ^^ Między 15 a 30 widzę, między 30 a 60 już nie bardzo. Chyba, że ktoś by puścił te kwadraciki w zwolnionym tempie, tak jak zrobił to Kojima na tym filmiku z newsa (pod koniec):http://www.gram.pl/news/2014/02/19/metal-gear-solid-5-ground-zeroes-wideo-porownanie-wszystkich-wersji-gry.shtml^^ W czasie normalnej gry różnica między 30 a 60 IMO jest tak subtelna, że często nie do zauważenia. Nie ma więc o co kruszyć kopii.

Odpowiedz
G Henrar

> Ta "nowa generacja" to dla mnie śmiech na sali i tyle xD.
To jest nowa generacja (czy tam raczej obecna). Ile razy trzeba tłumaczyć, że poziomu high-endowych PCtów nigdy nie osiągną, bo jest to zwyczajnie niemożliwe, z punktów widzenia ceny, TDP, wielkości urządzenia i poboru energii?Besides, wzrost względem poprzedniej generacji jest widoczny gołym okiem, jak ktoś tego nie widzi, polecam okulistę. I kolejna sprawa - nowa generacja nie oznacza, że musi od razu być nie wiadomo jak mocna. Sprawdź sobie wydajność Maxwelli od nVidii i porównaj do Keplera w podobnej cenie. Maxwell jest trochę słabszy. Tylko co z tego, skoro Maxwell bierze +/- 40% mniej prądu?> Miały być gry w 60 fpsach
KTO TO MÓWIŁ? Czytam to już kolejny raz i do tej pory nikt mi nie wysłał dowodu, że ktoś cokolwiek takiego zapewniał.> są w 30 z trochę podciągniętą grafiką niż na starej generacji xboxa 360 i PS 3.
Pomijając, że "trochę" jest rożnicą widoczną gołym okiem... Czego oczekujesz po grach, które są tworzone na stare konsole i nowe jednocześnie? PS4 i One pokażą moc w grach, które będą tworzone pod nie a nie pod zabytki w postaci PS3/X360.>
> Betonowy1 No PC'towcy nie są skazani na 30 fpsów i na łaskę producentów że gra
> wyjdzie w 60 fpsach bo nawet jeśli twórcy ogranicza (DS 1 ) to i tak powstaną mody które
> usuną tą blokadę.
Pomińmy tu fakt, że 60 klatek w Dark Souls powoduje problemy z drabinami...> Numenpl Porównanie nie trafione ;).
Bardzo trafione porównanie. Przepustowość DDR3 jest żałośnie mała w porównaniu do przepustowości eSRAMu i GDDR5.Anyway, Thief był spodziewany. Każda multiplatforma będzie działać i/lub wyglądać gorzej niż na PS4. To było oczywiste od samego początku, gdy ujawniono specyfikacje obu konsol. I różnica zostanie już na zawsze.

Odpowiedz
rabsonek

kaczor112, walka z klatkami jest taka sama jak kiedyś z odświeżaniem. Niektórzy nawet między 400 a 800 widzą znaczną różnicę ;)

Odpowiedz
G betonowy1

> Ludzkie oko rejestruje max około 30-35 FPS wiec bez frapsa nie wiedzieli byście nawet
> czy to 30 czy 60 fps tyle w temacie :)
tu nie chodzi o to ile oko widzi, tylko przy 60 klatkach przy ostrzejszych akcjach nie zauważysz spadku, "mikroprzyciecia" animacji, a przy locku na 30 klatkach bywa już problem. Chodzi o stabilność płynności animacji, przy 60 klatkach masz "zapas" na dropy. Druga sprawa - ludzkie oko WIDZI i rozróżnia więcej jak 30 klatek. Pobierz sobie jakiś materiał np. video nagrany w 60 klatkach - uwierz mi, różnica jest OGROMNA.

Odpowiedz
G Hubi_Koshi

Mhm... a kogo to w ogóle obchodzi? Ludzie się o grafikę spinają, a ona tak naprawdę to sprawa drugo-trzeciorzędna względem grywalności.

Odpowiedz
G betonowy1

> Mhm... a kogo to w ogóle obchodzi? Ludzie się o grafikę spinają, a ona tak naprawdę to
> sprawa drugo-trzeciorzędna względem grywalności.

No i widzisz, nie dla wszystkich. Dla mnie na przykład grafika stoi na równi z grywalnością. Mam mocny komputer, chcę żeby gry wyglądały ładnie, w co najmniej full hd z mocnym antyaliasingiem i przede wszystkim płynnie. Nie mierz innych swoją miarką, dobrze?

Odpowiedz
kaczor112

jak bedzie gra spartolona to i będą dropy chodz by i bylo stale 60 klatek... tak jak po aktualizacji z mantle w BF4 dropy z 90 fps na 10 potrafily byc :) teraz na szczescie to poprawiono niedawnym patchem :) dla tych co płaczą czemu thief nie bedzie na unreal engine 4, to dlatego nie bedzie, bo UE4 nie ruszy na ps3 i Xboxie 360 złosliwi twierdza ze tez na nowych konsolach by nie chodzilo :)hehe

Odpowiedz
G Hubi_Koshi

> No i widzisz, nie dla wszystkich. Dla mnie na przykład grafika stoi na równi z grywalnością.
> Mam mocny komputer, chcę żeby gry wyglądały ładnie, w co najmniej full hd z mocnym antyaliasingiem
> i przede wszystkim płynnie. Nie mierz innych swoją miarką, dobrze?
Nom faktycznie trochę trudno mi mierzyć. Ja do tej pory pogrywam w takiego np. Dungeon Keepera którego gdybyś zobaczył to pewnie by ci krew z oczu poszła XDGrafika jest jak uroda, popatrzeć można ale jak panna pusta w środku to raczej szybko się znudzi.

Odpowiedz
LuKi965

"tu nie chodzi o to ile oko widzi, tylko przy 60 klatkach przy ostrzejszych akcjach nie zauważysz spadku, "mikroprzyciecia" animacji"

I wracamy do początku historii... przy OSTRZEJSZYCH AKCJACH. Spodziewasz się akcji rodem z powieści Iana Fleminga w Thiefie? Seriously? Najbardziej ostrą akcją może być co najwyżej akcja, w której będziesz musiał sprintem spierniczać przed strażnikami, no na prawdę ostra akcja, nie ma co. 30 stałych klatek styka bez problemowo, ale dla niektórych i 100 klatek to jest mało. Co do sprawy ludzkiego oka... owszem, dostrzegamy więcej niż 30 klatek, ale znacznie mniej niż 60, a już przy 30 ciężko dostrzec jakiekolwiek przerwy ciągłości obrazu.

Odpowiedz
Shinigami

Teraz trwa krucjata przeciwko XBONE, a za dwa lata większość gier AAA będzie na obu konsolach w 720p, dobra może na tej pierwszej w 480p ;D

@LuKi965

> /.../ dostrzegamy więcej niż 30 klatek, ale znacznie mniej niż 60, a już przy 30 ciężko dostrzec jakiekolwiek przerwy ciągłości obrazu. /.../

Pochwal się gdzieś wycztał takie rewelacje. Potem odpal takiego niepozornego CS'a na monitorach 120Hz i 60Hz - z adekwatną ilością klatek ;)

Odpowiedz
G Eternal101

> Pomińmy tu fakt, że 60 klatek w Dark Souls powoduje problemy z drabinami...
Przeszedłem na tym modzie całego DS'a i zero problemów więc wybacz ale opieram sie na swoich doświadczeniach ;>. Tak czy siak w konsolach nie ma nawet opcji odblokowania.P.S. Czekam aż gry będą tworzone tylko na PS 4/Xone i PC a nie PS 3 i X360 :), bo póki co nic rewelacyjnego ta tak wyczekiwana przez ludzi generacja nie pokazała jeszcze.

Odpowiedz
Blutoniumboy

Nikt nie będzie chciał robić gier na to badziewie...Nie bedzie sie opłacać,konsola zdechnie śmiercią naturalną. Mówie o xbone

Odpowiedz
MaxiKaz

> > Ciekawe czy zacznie się płacz o małą ilość klatek, czy o fakt, że xboksowa wersja
> działa
> > a niższej rozdziałce?
> Pytanie, nie czy ale kiedy:P Zaraz zobaczymy fanboyów obu obozów, którzy będą ujadać,
> a między nimi kilku graczy pcetowych, dokładających do pieca i rzucających trollujące
> komentarze o tym jak im chodzić będzie na ultra przy ponad 60 klatkach w 1080p albo więcej:D
>
> ...Nawet nie skończyłem pisać i się zaczeło:P

Phi ... mi będzie hulać na ultra w 2560x1440 ;)
Taki mały trolik :D
Tak na poważnie... te konsole już na starcie ledwo zipią, nie wiem czy z czasem znajdą w nich tak zwane ukryte pokłady mocy ... ale jak dla mnie to jest śmiech na sali :)

Odpowiedz
G betonowy1

> > No i widzisz, nie dla wszystkich. Dla mnie na przykład grafika stoi na równi z grywalnością.
>
> > Mam mocny komputer, chcę żeby gry wyglądały ładnie, w co najmniej full hd z mocnym
> antyaliasingiem
> > i przede wszystkim płynnie. Nie mierz innych swoją miarką, dobrze?
> Nom faktycznie trochę trudno mi mierzyć. Ja do tej pory pogrywam w takiego np. Dungeon
> Keepera którego gdybyś zobaczył to pewnie by ci krew z oczu poszła XD
> Grafika jest jak uroda, popatrzeć można ale jak panna pusta w środku to raczej szybko
> się znudzi.

Grałem w dungeon keepera, na swoje czasy to była świetna gra. Ale od świeżynki wymagam tak samo dobrej grywalności, jak i "next genowej" grafiki. Ot, taki mój kaprys.


@LuKi965
A ty co, Thiefa już grałeś? Przeszedłeś? Nie? To skąd wiesz co się tam może dziać? Zasobnożerne nie są tylko "wybuchy, super efekty", ale np. mają być elementy fizyki PhysX, teselacja, MSAA (pokaż mi to na konsolach :P) i nie wiadomo ile może się na raz na ekranie pokazać modeli wrogów/NPC'ów. Jak masz taki wzrok że nie widzisz różnicy, albo na tej twojej konsoli poprostu jeszcze nie uświadczyłeś czym jest stałe 60fps, to trudno. Dla mnie full hd, suwaczki maxymalnie w prawo i 60 klatek - wtedy gra się o wiele przyjemniej :)

Odpowiedz
kaczor112

@betonowy1 a ty widze nie wiesz nic o thiefie skoro mowisz ze PhysX bedzie w nim tak sie sklada ze Thief powstaje przy wspolpracy z amd i to urzytkownicy radeonow maja lepiej bo bedzie Mantle:)

Odpowiedz
G betonowy1

> @betonowy1 a ty widze nie wiesz nic o thiefie skoro mowisz ze PhysX bedzie w nim tak
> sie sklada ze Thief powstaje przy wspolpracy z amd i to oni maja lepiej bo bedzie Mantle:)

Jest dokładnie tak jak napisałem, cytując samego siebie: "mają być elementy fizyki PhysX"

źródło:

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-12-05-skradanka-thief-z-zaawansowanymi-efektami-graficznymi-w-wersji-na-pc

"Ważną rolę w najnowszej odsłonie przygód Garretta odegrają także cienie i fizyka, wspomagana technologią PhysX.". Wiec tak, PhysX (do którego nie jest wymogiem karta nvidii) + TressFX + Mantle.

Dziękuję, dobranoc.

Odpowiedz
kaczor112

sie okaże :) a jakies wrózenia z fusow jakieś redaktorzyny to wiesz :D pozatym jeszzce nie widzialem gry ktora wspolpracowala z mad i dodawala physx przyklad nowy tomb rider:) predzej amd TressFX bedzie niz PhysX

Odpowiedz
kaczor112

z AMD*

Odpowiedz
aY227

> Ludzkie oko rejestruje max okolo 30-35 FPS wiec bez frapsa nie wiedzieli byscie nawet
> czy to 30 czy 60 fps tyle w temacie :)
Naprawdę myślałem że ludzie już przestali powtarzać tę bzdurę :/Ludzkie oko przy ok. 25 klatkach widzi płynny obraz - dostrzeganie różnicy jest natomiast mocno indywidualne.http://frames-per-second.appspot.com/Bez problemu widzę różnicę między 48 a 60 - nie mówiąc już o 30 vs 60(naprawdę pobawcie się tym)Co do tematu - samo 30fps w takiej grze jak Thief nie jest tragiczne. Poza tym znacznie lepiej i bardziej komfortowa grać w stałych 30fps niż w 60 ze spadkami do np. 40.

Odpowiedz
G betonowy1

> sie okaże :) a jakies wrózenia z fusow jakieś redaktorzyny to wiesz :D pozatym jeszzce
> nie widzialem gry ktora wspolpracowala z mad i dodawala physx przyklad nowy tomb rider:)
> predzej amd TressFX bedzie niz PhysX

Weź przeczytaj źródło które podałem i nie rób z siebie idioty - CYTAT ZE ŹRÓDŁA: "Przedstawiciel studia Eidos Montreal potwierdził w rozmowie z serwisem DSOGaming, że skradanka Thief będzie wyglądała najładniej na komputerach PC, gdzie skorzysta z wielu zaawansowanych efektów graficznych.

- Wersja PC zaoferuje wszystkie możliwości graficzne nowych konsol oraz liczne usprawnienia, w tym lepsze wygładzanie krawędzi, wyższą rozdzielczość cieni i wsparcie dla wielu monitorów. Thief jest także jednym z tytułów korzystających z technologii Mantle od AMD - zapewniał Jean-Normand Bucci, dyrektor techniczny grafiki. - W opcjach znajdziemy suwak do zmiany kątów widzenia (FOV) oraz ustawienia czułości myszki.
Ważną rolę w najnowszej odsłonie przygód Garretta odegrają także cienie i fizyka, wspomagana technologią PhysX."

To są słowa PANA Z EIDOS MONTREAL, KTÓRY (UWAGA!!) ROBI TĄ GRĘ, a nie "jakiś redaktorzyna."

Odpowiedz
G Henrar

Zacznijmy od tego, że PhysX to tylko silnik fizyczny i może być liczony na procesorze a nie tylko na GPU od nVidii. To nawet na PS3/X360 było.

Odpowiedz
Mati-PL1993

Dokładnie, powyżej do komfortu wystarczą 24 klatki, potem powyżej 30 klatek różnica nie jest już taka znacząca. Skoro różnica nie jest taka wielka to dlaczego przy 60 klatkach gra wygląda/działa lepiej niż przy 30 ? A no dlatego że odświeżanie monitora wynosi 60Hz i mając 60 klatek mamy idealne dopasowanie generowanego obrazu do odświeżania obrazu - za każdym refreshem obrazu mamy nową klatkę. I to że gra przy 60 jest płynniejsza niż przy 30 jest mocno przesadzone. Odczuwamy to lepiej ponieważ nie doświadczamy wtedy powielania klatek w ciągu tych 60Hz i nie ma wynikającego z tego takiego smużenia. Na stornie którą podał aY227 bardzo dobrze to widać.

Pozdrawiam

Odpowiedz
CAPTAINCOMMANDO

Tylko, że ten adres nie działa....

Odpowiedz
Mati-PL1993

> Tylko, że ten adres nie działa....
>
Wystarczy wyrzucić słowo "bez" na końcu linka

Odpowiedz
G Damianuss1

Oceniam gry nie po ilości klatek, a po tym jak fajnie mi się w nie gra. Niemniej tak będzie jeszcze dłłłuuugooo. A przynajmniej na tyle na ile będą wychodzić te same gry na starą i nową generację. Twórcy szybko nie zrezygnują z tworzenia gier na X360 i PS3.

Odpowiedz
wychylylybym

Ehhh pomijajac kwestie fps i rozdzialke, to jesli chodzi o roznice miedzy poprzednimi a obcnymi konsoalmi wystarczy zobaczyc Ryse i Killzone.

Najpierw wszyscy pieją jak to super wygladaj w.w. gry by pozniej o nimch zapomniec. Oczywiscie ze gry multiplatformowe nie wygladaja tak jak powinny vs gry PC.

O kwestie FPS tez nie warto sie kłócić. Jest to kwestia czesto bardzo subiektywna i tyle. Kazdy bedzie przy swoich racjach i nikt nie przetlumaczy drugiej stronie.

IMO 30fps w grach mniej dynamicznych jest calkowicie wystarczalne a w shooterach lepiej miec 60 chociaz w mniej dynamicznych nawet te 30 byloby dobre ale nie ma co debatowac.

Odpowiedz
OjciecFernando

To dylemat. Xbox One ma ciekawsze gry i ciekawsze środowisko interfejsowo-użytkowe, natomiast PS 4 jest nieco mocniejsze. Ani w tą stronę dobrze, ani w tamtą.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?