Film Sly Cooper: Sony i Sucker Punch mają swój wkład w produkcję

Robert Sawicki
2014/01/29 00:36
1
0

Oprócz kluczowej dla fanów informacji, twórcy filmu wytłumaczyli także, dlaczego od strony wizualnej całość wygląda wyjątkowo realistycznie, porzucając typowy dla serii styl dyktowany przez cel shading.

Sly dostanie w 2016 roku swój własny film, którego pierwszy teaser możecie podziwiać powyżej. Zarówno styl graficzny, jak i samo powiązanie z growym pierwowzorem szybko wzbudziło sporo kontrowersji wśród fanów marki, choć z pomocą, jak zawsze, przyszedł PlayStation Blog.

W komentarzach do wpisu z teaserem na blogu PlayStation, producent Brad Foxhoven podzielił się kilkoma informacjami z graczami w temacie nadchodzącej ekranizacji serii. Przede wszystkim, wybór połowicznie realistycznego stylu graficznego dla animacji komputerowej nie był dziełem przypadku - cel shading był przez jakiś czas jedną z możliwości, choć szybko okazało się, że kiepsko sprawdza się na wielkim ekranie.

GramTV przedstawia:

Co zaś tyczy się wkładu Sony i Sucker Punch w produkcję filmu, obie grupy mogą bez większych przeszkód podsuwać twórcom nowe pomysły i zatwierdzać wszelkie koncepty, jakie pojawiają się w trakcie procesu produkcyjnego. Samo BLockade Entertainment, odpowiedzialne za film Sly Cooper, twierdzi że "docenia głos fanów i zamierza odnieść się do niego podczas tworzenia ekranizacji". Miejmy nadzieję, że słuchanie się fanów w tym wypadku nie wyjdzie projektowi na gorsze.

Przy filmie pracować ma sporo nowych osób, dobranych w celu osiągnięcia możliwie najwyższej jakości, spełniającej standardy ekranizacji.

Wkrótce mamy otrzymać również informacje na temat filmu Heavenly Sword, choć kiedy dokładnie to się stanie, tego już nie wiadomo.

Komentarze
1
Maverick81PL
Gramowicz
29/01/2014 09:07

Co do Cel Shading to już porzucili to w wersji na PS Vita... a szkoda :-/