Gone Home odtworzone jako 16-bitowy jRPG

Paweł Pochowski
2013/12/24 14:30
3
0

Czyli innymi słowy z klimatem niczym z pierwszych Final Fantasy, wielkimi pikselami i przerośniętymi ludzikami. A jednak ma to swój niebywały urok.

Gone Home odtworzone jako 16-bitowy jRPG

Pierwszoosobową przygodówkę Gone Home uznać można za jeden z ciekawszych tytułów tego roku i to pomimo, że produkcja zebrała przeróżne oceny i wywołała gdzieniegdzie trochę kontrowersji. Wygląda jednak na to, że tytuł ten jest na tyle ciekawy, że komuś chciało się przenieść go do 16-bitowej rzeczywistości klasycznych japońskich gier RPG. Cała operacja odbyła się zresztą z namaszczeniem twórców oryginalnej wersji, którym pomysł autora projektu - Setha Macy - bardzo się spodobal.

Do urzeczywistnienia swojej wizji Seth używa programu RPG Maker XP. Efekty są naprawdę powalające, i to tym bardziej, jeżeli ktoś faktycznie w Gone Home zagrał. Nic dziwnego, że nawet panowie z The Fullbright Company oczekują gotowej wersji tego projektu i z ciekawością zerkną na to, jak prezentuje się ich gra w nowej odsłonie. Poniżej prezentujemy kilka pierwszych screenów. Jeżeli chcecie być na bieżąco z postępami w projekcie - śledźcie Setha na Twitterze.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
26/12/2013 02:47

16-bit hmmmmmmmm.... tak to z pewnością 16-bit....

Usunięty
Usunięty
25/12/2013 08:59

Gone Home jest fajne, ale na raz. Gdy już wiadomo o co chodzi cały urok tej gry znika, nie bardzo wiem po co ktokolwiek miałby do niej wracać nawet w takiej formie.

Usunięty
Usunięty
25/12/2013 08:07

Szykuje się najbardziej przegadany rpg w historii :]




Trwa Wczytywanie