Take Two nie inwestuje w nagłówki

Paweł Pochowski
2013/12/12 09:20
0
0

W ten sposób firma tłumaczy brak popularnych w branży ruchów - po prostu nie zależy jej na obecności na pierwszych stronach gazet, ani głośnych nagłówkach.

Take Two nie inwestuje w nagłówki

Wypowiedzi prezydenta firmy, Karla Slatoffa, pochodzą z konferencji dotyczącej rynku technologii oraz dóbr cyfrowych, a przytoczył je serwis gamesindustry.biz. CEO firmy tłumaczył na nim, że Take-Two nie potrzebuje kupować innych studiów czy zwiększać zasięgu swoich produkcji, tak samo jak uwagi mediów czy gier społecznościowych w swoim portfolio.

- Nie interesuje nas inwestowanie w nagłówki. Nie pompujemy setek milionów dolarów w gry społecznościowe tylko dlatego, że to modny ostatnio temat, podobnie jest z rynkiem gier mobilnych. My nie działamy w ten sposób. Nam bardziej odpowiadają inwestycje charakteryzujące się logiką i sensownością. Niektórym może się czasem poszczęścić, ale taktyka "a wing and a prayer" (powiedzenie odnoszące się do bylejakości - dop. red.) nie jest zbyt dobrą strategią inwestowania - powiedział Karl.

GramTV przedstawia:

Osobiście mam wrażenie, że łatwiej prowadzić jest taką strategię inwestowania mając w kieszeni BioShocka, GTA czy NBA 2K. Fakt faktem, że T2 zapracowało na miano solidnego wydawnictwa, wypuszczającego dobre produkcje. Za to można ich tylko chwalić.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!