Twórca moda Falskaar do Skyrima dostał pracę

Paweł Pochowski
2013/11/26 11:45

Żeby było jednak ciekawiej - wcale nie w Bethesdzie.

Twórca moda Falskaar do Skyrima dostał pracę

Kojarzycie chłopaka o imieniu i nazwisku Alexander J. Velicky? Autora ogromnego moda do Skyrim dodającego do rozgrywki około 25 godzin zabawy? Jeśli tak to z całą pewnością wiecie, że projekt ten powstał w celu zwrócenia na siebie uwagi Bethesdy, ponieważ Alexader wymarzył sobie pracę w tym zespole.

Cóż, zatrudnienie otrzymał, ale nie u twórców Skyrima, a w ekipie Bungie - twórców serii Halo, obecnie tworzących Destiny. Wiemy o tym, ponieważ sam zainteresowany umieścił na forum społeczności The Elder Scrolls list z podziękowaniem. Alexander dziękuje w nim członkom społeczności, z którymi spędził ponad cztery lata zajmując się modowaniem i chce podziękować wszystkim którzy współpracowali z nim lub chociażby wspierali dobrym słowem.

Alexander ma także przesłanie do społeczności, które warto tu przytoczyć. - Nigdy nie bójcie się spróbować. Ja skierowałem swój wzrok na pracę projektanta gier już wcześnie, pochyliłem więc głowę, parłem do przodu i rzadko oglądałem się za siebie - tłumaczy Velicky i radzi innym, by nigdy nie bali się realizować swoich planów, przyznając jednocześnie, że choć sądził, że mod się spodoba, nie spodziewał się współpracy z Bungie. Odwrotnie, firma była w kategorii "producentów, którzy na pewno go zignorują", a jednak tak się nie stało, a Alexander został zatrudniony na stanowisku "associate designer".

GramTV przedstawia:

Oczywiście w kierunku nowego pracodawcy Velicky nie szczędzi dobrych słów. - Bungie to wspaniała firma z niesamowitą ekipą, jestem bardzo szczęśliwy, że postanowili mi dać szansę. Nigdy nie bójcie się próbować. Spędziłem tyle czasu ile trzeba, by móc aplikować na takie stanowisko, ale nagroda jest nawet większa niż mogłem się spodziewać - napisał Alexander.

A mnie tylko zastanawia jak potoczyły się jego rozmowy z Bethesda i dlaczego firma nie zdecydowała się na jego zatrudnienie. To byłby idealny "happy ending" całej tej historii.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
26/11/2013 14:56

To ciekawie się składa, bo właśnie odgrzewam Skyrima po raz któryś już i Falskaar jest jednym z modów, które postanowiłem wypróbować tym razem. Gra się super, jakość, jak na mod, niesamowita. Koleś zasłużył na swoje.

Pawciu45
Gramowicz
26/11/2013 14:18

> wyciągnięte sam wiesz skąd? A może jakiś dowodzik, że tylko w Polsce zdarzają się takie> sytuacje i wszędzie indziej jest lepiej?[do usunięcia] źle zrozumiałem kontekst rozmowy :) Przepraszam.Żeby nie było offtopu. To prawda, że warto się starać o posadę w game devie robiąc mody. Wielu wydawców i producentów ma łowców talentów i można zostać zuważonym. Co prawda oczywiście nie kązdy moder dostanie pracę w branży, ale zawsze wyniesie z tamtąd jakieś doświadczenie. Brawa dla Aleksandra. Robienie modów to trudna praca, bo jedną osobom która ciępogania jesteś ty sam. Trzeba mieć więc dużo samodyscypliny, aby dokończyć dzieło. Brawo !

TobiAlex
Gramowicz
26/11/2013 14:06

> U nas to by przyjęli na staż, wykradli co lepsze pomysły, a potem nie przedłużyli umowy> i kazali zwijać manatki.Co za brednie. Może w Twoim zakładzie się tak robi, ale na pewno nie w Polsce w branży produkującej gry.




Trwa Wczytywanie