Do zabawy z nowym Kinectem potrzeba co najmniej 1,4 metra przestrzeni

Piotr Bajda
2013/10/25 17:52

Potwierdzają się zatem słowa producenta Fighter Within. Możemy przy okazji zacząć weryfikować obietnice Microsoftu.

Tworzący ruchową bijatykę Ubisoftu Luc Verdier zalecał stanie 1,5 metra od telewizora. Jego zalecenia pokrywają się z tymi oficjalnymi od Microsoftu. Do zabawy z nowym Kinectem potrzeba co najmniej 1,4 metra przestrzeni

Co oznacza, że aby sensor wyłapał nasze ruchy, musimy oddalić się od niego na co najmniej 1,4 metra.

Miał być postęp względem pierwszej generacji Kinecta i słowa dotrzymano. Przy Xboksie 360 odległość ta wynosiła 1,8 metra, czyli mówimy o poprawie rzędu 20%.

GramTV przedstawia:

Instrukcja (którą w całości znajdziecie tutaj) nie wyjaśnia jednak, czy wspomniane 1,4 metra niesie jakieś inne ograniczenia. Poprzedni sensor wymagał całkowicie opustoszałej przestrzeni między grającym a miejscem ustawienia. Wszystkiego dowiemy się, gdy Xbox One zacznie trafiać do graczy.

Przypomnijmy, że Kinect znajdzie się w zestawie z każdą konsolą, ale zmiana polityki Microsoftu oznacza, że jego podłączenie nie jest wymagane do zabawy.

Instrukcja przy okazji dość wyraźnie zabrania stawiania konsoli w pionie. Wcześniej Albert Penello pozwalał nam to robić, ale na własne ryzyko.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
26/10/2013 20:54

Jak juz ktos wczesniej wspomnial, magnetowid nie powinien stac w pionie. Na razie wszystko sie zgadza ;)

Usunięty
Usunięty
26/10/2013 20:39

Zmuszają do zakupu czegoś, z czego wiele osób nie skorzysta. Trochę chore.. a najlepsze jest to, że zaraz kilku funbojów po mnie pojedzie ;)

Usunięty
Usunięty
25/10/2013 22:59

wy mówicie o mieszkaniu, ja mieszkam w kartonowym pudełku, zasięg łapie okolicznej galerii handlowej wi-fi, telefon co dziennie tam ładuje ukradkiem na korytarzu, a co mówić o miejscu na kinecta, cienko to widzę, dlatego kupię ps4 i będę grał w sklepie z agd, rtv podłączajac się pod telewizor na wystawie, dopóki ochrona mnie nie zgarnie Pozdrawiam gumisie




Trwa Wczytywanie