Aliens: Colonial Marines był projektem pozbawionym pasji?

Patryk Purczyński
2013/07/28 09:13

Michael Biehn nie ma najlepszego zdania o zespole odpowiedzialnym za Aliens: Colonial Marines. Odtwórca jednej z ról w produkcji Gearbox Software zarzuca ekipie brak pasji.

Aliens: Colonial Marines był projektem pozbawionym pasji?

W wypowiedziach twórców gier często przewija się słowo "pasja". Można wręcz odnieść wrażenie, że to jeden z kluczowych czynników, decydujących o tym, czy dany projekt będzie udany. Niejednokrotnie można się bowiem spotkać ze stwierdzeniami, że jeśli określony zespół nie obdarza pasją jakiegoś przedsięwzięcia, to najlepiej od razu z niego zrezygnować.

Zdaniem aktora Michaela Biehna, Aliens: Colonial Marines było właśnie takim projektem pozbawionym pasji. - W filmach, w telewizji czy w grach spotykasz ludzi, którzy pasjonują się tym, co robią. Są też tacy, którzy chcą jedynie pokazać na co ich stać, wypromować się. Myślą tak, ponieważ pracują z marką, dającą podstawy do stworzenia wielkiego hitu. Tak właśnie było w Aliens: Colonial Marines - wspomina Biehn, który w grze podłożył głos pod kaprala Dwayne'a Hicksa.

GramTV przedstawia:

- Dla mnie nie było w tym krzty dobrej zabawy - dodaje. Nie trzeba przypominać, że Aliens: Colonial Marines okazało się jednym z większych rozczarowań bieżącego roku - gra została średnio oceniona na 43-48 punktów (w zależności od platformy).

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
28/07/2013 21:05

Pasja... To rzeczywiście coś co może dodać devom skrzydeł. Ale też czasem je zbyt mocno rozłożyć. To niestety już problem, każdego twórcy by tak jednak okiełznać proces twórczy by efekt końcowy był do konsumpcji. Chyba, że tworzymy Sztukę przez duże S, wtedy odbiorców możemy mieć tam gdzie światło nie dochodzi... Jednak gry mają być rozrywką dla nas graczy. Więc mam nadzieję, że Gearbox weźmie sobie tą naukę do serca przy kolejnych produkcjach i włożą w nie równie dużo pasji jak przy Borderlands.

Arcling
Gramowicz
28/07/2013 17:59
Dnia 28.07.2013 o 17:42, Phoenixpl napisał:

Taaa zauwaz ze ile lat temu powychodzily gry ktore sa klasykami i do dzis ludzie w nie graja a ile dzis jest takich gier w ktore beda grali ludzie za 2-3 lata nie mowie o wiekszej ilosci czasu

Większość zostanie przytłoczona przez sequele i zapomniana lub jej uruchomienie stanie się niemożliwe, w odróżnieniu np. od gier sprzed dekady działających kompletnie w trybie offline, bo ich serwery zostaną wyłączone.Co do newsa, to nie widzę w tym nic niezwykłego. Większość gier wysokobudżetowych powstaje bez pasji, bo przecież nie jest istotne, jak twórcy przy jej tworzeniu będą się czuć. Gra ma po prostu przynosić zyski. Gorzej, jeżeli tak jak w przypadku Aliens, jest to zwykły skok na kasę poprzez wydanie niedopracowanego produktu w nadziei, że sama marka wystarczy.

Usunięty
Usunięty
28/07/2013 17:42

> AvP2 niewątpliwie dobra gra ale zobacz ile lat temu wyszła, więc pisząc ostatnio, tej> części nie miałem na myśli ;pTaaa zauwaz ze ile lat temu powychodzily gry ktore sa klasykami i do dzis ludzie w nie graja a ile dzis jest takich gier w ktore beda grali ludzie za 2-3 lata nie mowie o wiekszej ilosci czasu




Trwa Wczytywanie