Rozwiejmy mgiełkę tajemnicy wokół inFamous: Second Son

Piotr Bajda
2013/05/08 13:43
7
0

inFamous: Second Son to gra z okładki nowego numeru magazynu Game Informer. A to oznacza sporo nowych informacji.

Rozwiejmy mgiełkę tajemnicy wokół inFamous: Second Son

Zatem po kolei:

  • Gra kontynuuje wątki po dobrym zakończeniu w inFamous 2.
  • Bohaterem jest Delsin Rowe, 24-letni zbuntowany artysta graffiti indiańskiego pochodzenia (AC III, teraz Second Son - chyba mamy zalążek nowej mody).
  • Jego życie zmienia się, gdy w okolicach rodzinnego Seattle rozbija się wojskowy transport ludzi z nadprzyrodzonymi zdolnościami.
  • Delsin pomaga ocalałym, gdy okazuje się, że sam ma specjalne zdolności.
  • Jego mocą jest absorbowanie nadprzyrodzonych umiejętności innych. Pierwszą jaką opanuje jest kontrola nad dymem.
  • W przeciwieństwie do Cole'a z pierwszych dwóch części, Delsin cieszy się ze swojego daru.
  • Po wydarzeniach z z poprzednich gier rząd USA powołał Department of Unified Protection. Organizacja zajmuje się wyłapywaniem osobników obdarzonych mocami.
  • Opanowane przez DUP Seattle przypomina "wielkie lotnisko". Codzienne życie paraliżują ciągłe kontrole, kamery, czytniki linii papilarnych, punkty kontrolne i wzmożone środki bezpieczeństwa.
  • Gra podejmuje odwieczną debatę na temat "bezpieczeństwo kontra wolność". Czerpie garściami ze zmian jakie zaszły w Ameryce po 11 września.
  • Funkcjonariusze DUP przypominają działaniem oddziały SWAT. Niektórzy z nich korzystają z czegoś na wzór nadprzyrodzonych mocy, tworząc tarcze i poruszając się znacznie szybciej.
  • Delsin pozyskuje dym z kominów, wraków czy wrogich pojemników z gazem łzawiącym.
  • Seattle jest naszpikowane szybami wentylacyjnymi, które ułatwiają podróżowanie po oblężonym mieście.
  • Jednym z ruchów jest teleportacja podobna do tej, z której korzysta Nightcrawler z X-Menów.
  • Delsin przejmuje bazy. Można dokonać tego wybijając wszystkich lub hakując systemy ochrony.

GramTV przedstawia:

Więcej o inFamous: Second Son dowiemy się zapewne na konferencji Sony w przeddzień E3. Plotki sugerują, że gra Sucker Punch będzie tytułem startowym PlayStation 4.

Komentarze
7
Karharot
Gramowicz
10/05/2013 12:59

Proszę o używanie opcji spoilera lub nieujawnianie tego typu informacji.

Usunięty
Usunięty
09/05/2013 02:17

Według mnie to jakiego by nie wybrali zakończenia, złego czy dobrego, to i tak nie mało by to wszystko sensu. Ale znając życie jakoś to załatają fabularnie, bo inaczej to będzie mega dziura.

Usunięty
Usunięty
09/05/2013 00:20

"Dziura fabularna jak nigdy... "No można by się doczepić trochę,ale twórcy wybrali te złe zakończenie w takim razie.




Trwa Wczytywanie