Poznaliśmy wymagania sprzętowe Mars: War Logs

Mateusz Stanisławski
2013/04/12 17:30

Coraz więcej wiemy na temat RPG-a Mars: War Logs. Po nieco konkretniejszych informacjach dotyczących daty premiery w sieci zagościły minimalne wymagania sprzętowe gry.

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Mars: War Logs

Autorzy Mars: War Logs po cichu opublikowali na oficjalnym forum produkcji minimalne wymagania sprzętowe. Wygląda na to, że grę bez problemu odpalimy na w miarę standardowym sprzęcie, ale żeby ocenić, na jakiej konfiguracji zobaczymy grafikę znaną z soczystych screenów, najprawdopodobniej będziemy musieli poczekać aż do momentu, w którym zostaną ujawnione rekomendowane wymagania.

Minimalne wymagania sprzętowe Mars: War Logs:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 3), Vista (Service Pack 2), 7 lub 8;
  • dwurdzeniowy procesor AMD lub Intel taktowany częstotliwością 2,2 GHz;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GT lub ATI Radeon HD 4830 (512 MB, Shader Model 4.0, DirectX 9.0);
  • 3 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • połączenie z siecią (aktywacja egzemplarza).

GramTV przedstawia:

Według najnowszych doniesień Mars: War Logs zagości na komputerach osobistych w maju bieżącego roku. Nieco później – bo w III kwartale – produkcja studia Spiders zadebiutuje na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
15/04/2013 07:45
Dnia 13.04.2013 o 21:32, Leos8 napisał:

Nie mam nic przeciwko rozwojowi grafiki, mam coś przeciwko rozwojowi grafiki kosztem gameplayu i fabuły. A to, niestety, postępuje niczym rak, bo większość woli ganiać za fabułą niż zbudować ciekawą opowieść na 40-50h na takim starszym UE3. Poza tym - swój rozwój graficzny masz, "Koleś", w Crysisie 3 czy paskudnym Buggerfieldzie 3. Nie każda gra musi posiadać superzaawansowaną fizykę, grafikę oraz włosy czy rośliny.

ale by sie przydały plus rozbudowana fabuła

Usunięty
Usunięty
13/04/2013 21:32

Nie mam nic przeciwko rozwojowi grafiki, mam coś przeciwko rozwojowi grafiki kosztem gameplayu i fabuły. A to, niestety, postępuje niczym rak, bo większość woli ganiać za fabułą niż zbudować ciekawą opowieść na 40-50h na takim starszym UE3.Poza tym - swój rozwój graficzny masz, "Koleś", w Crysisie 3 czy paskudnym Buggerfieldzie 3. Nie każda gra musi posiadać superzaawansowaną fizykę, grafikę oraz włosy czy rośliny.

Usunięty
Usunięty
13/04/2013 17:03
Dnia 13.04.2013 o 15:42, Henrar napisał:

> Koleś z takim rozumowaniem to gry powinny mieć grafike z 2000 r. zero rozwoju Co zabawne, większość gier z tego okresu gameplay''owo bije nowe graficzne benchmarki na głowę. Ups.

z tym się zgodze ale razem z gameplayem mile widziana jest zawansowana fizyka i realistyczne np wlosy czy rośliny




Trwa Wczytywanie