MotoGP 13 - są pierwsze ujęcia z rozgrywki

Patryk Purczyński
2013/03/07 17:52
6
0

Milestone po kilku porcjach screenów z MotoGP 13 wreszcie zaserwowała nam coś naprawdę konkretnego - gameplay ze swojej nowej motocyklowej produkcji.

MotoGP 13 - są pierwsze ujęcia z rozgrywki

Po raz pierwszy mamy okazję przyjrzeć się, jak wygląda rozgrywka w MotoGP 13. Twórcy zaprezentowali fragment przejażdżki po torze Mugello, który przemierza Jorge Lorenzo. Dwie minuty jazdy na jednośladzie podziwiamy z różnych ujęć kamery. Przejazd jest płynny, motocyklista nie wypada z toru, pokonuje go samotnie - nie mamy zatem okazji przekonać się, jak wyglądają animacje upadków czy kolizji z innymi zawodnikami.

W ubiegłym miesiącu poznaliśmy tryby rozgrywki w MotoGP 13. Gra została zapowiedziana w połowie stycznia, a premiery doczeka się - co potwierdza poniższy gameplay - w czerwcu tego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
09/03/2013 09:28

Gra będzie bardzo realistyczna tak jak SBK Generations i za to kocham studio Milestone...Jako motocyklista, miłośnik wyścigów MotoGP i WSBK oraz gracz gier komputerowych - uważam, że moja opinia jest bardzo wiarygodna...Grałem w takie tytuły motocyklowe jak (MotoGP 2, MotoGP 07, MotoGP 08, SBK Generations)...Co wyszukałem w gameplayu?Na "+"1) W grze występuje zjawisko przeciwskrętu (z ang. countersteering), które pojawiło się w SBK Generations (w poprzednie części SBK nie grałem także nie wiem) oraz którego zabrakło w MotoGP 08... Widać to na kamerze on board (z kokpitu)...2) Nie widać tego na filmiku, ale zapewne studio Milestone nie zrezygnuje z realistycznych powerslide''ów, których nie było w poprzednich częściach MotoGP (były powerslide''y ale mało realistyczne) oprócz MotoGP 08 (w których już były na wysokim poziomie)..3) Grafika --> najpiękniejsza jaką widziałem w grach motocyklowychZ minusów to:1) Jorge Lorenzo w gameplayu używa sprzęgła, gdy zmienia biegi w górę - czego w prawdziwych wyścigach MotoGP nie znajdziemy. Po prostu zawodnicy mają tak wyczutą przepustnicę gazu, że sprzęgło jest stratą czasu ;) Oraz w DUCATI i HONDZIE występuje tzw. skrzynia szybkiej zmiany biegów, która eliminuje praktycznie sprzęgło w większości sytuacji. Casey Stoner nawet pokusił się na torze w Austalii redukować biegi bez sprzęgło. Co mu wyszło na dobre bo wygrał wyścig :)2) Dźwięk silnika przypominający skuter... To musi Milestone poprawić bo jednym słowem to jest "trzoda", na takie coś nie powinno sobie pozwolić profesjonalne studioReszta wydaje się ok, ale to się dopiero okaże gdyż trudno po 1 filmiku ocenić grę :)

Veth
Gramowicz
08/03/2013 07:09

O boże... nie dość, że odgłos jakiegoś pierdzika, to do tego model jazdy chyba z mario wzięty...

MKRaven
Gramowicz
07/03/2013 22:01

Najlepsza gra z tej serii to ta pierwsza... mam do dziś i jest świetna.




Trwa Wczytywanie