Narzędzia modderskie do Rage'a nadal w drodze

Patryk Purczyński
2012/10/25 08:37

John Carmack, nie ukrywając frustracji, wyjaśnia krótko powody, dla których twórcy modów nadal nie otrzymali oficjalnych narzędzi do FPS-a Rage. Zapewnia też, że pojawią się one już wkrótce.

Narzędzia modderskie do Rage'a nadal w drodze

Niektórzy porzucili już zapewne nadzieje na to, że Rage kiedykolwiek doczeka się narzędzi pozwalających na tworzenie modów. Jak się jednak okazuje, nadal są one w planach id Software. Jak tłumaczy na Twitterze John Carmack, powodem, dla którego narzędzia nie ujrzały dotąd światła dziennego, było to, że pełnię uwagi studio poświęcało odświeżonej wersji Dooma 3, BFG Edition.

- Teraz narzędzia powinny naprawdę zostać udostępnione już wkrótce. Mam nadzieję. [Westchnięcie.] Sądzę, że w ciągu całego roku podejmowaliśmy złe decyzje - napisał Carmack na Twitterze. Konkretnej daty zatem nie ma, ale wieść zapewne wlała nowe nadzieje w tych, którzy pragną podłubać przy wydanym w październiku ubiegłego roku Rage'u.

GramTV przedstawia:

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
25/10/2012 20:47
Dnia 25.10.2012 o 20:07, Fang napisał:

a raczej olbrzymi zmarnowany potencjał :(

No raczej ;)

Usunięty
Usunięty
25/10/2012 20:32
Dnia 25.10.2012 o 19:21, Boro666 napisał:

To jest mit. Poza tym mozesz pojechac np. do UK i tam sie zalogowac, kupic greitd. Nikt ci nie moze tego zabronic. Steam jest tylko platforma i ograniczenia regionalne tojedynie wymysly lokalnych dystrybutorow, a nie Valve.

Za każdym gdy instalujesz nową grę na Steam podpisujesz "Umowę Użytkownika Steam" godzisz się na to, że Valve może usunąć Twoją grę z biblioteki lub zbanować konto, jeżeli aktywujesz grę przeznaczoną dla innego regionu (głównie chodzi o tańsze, rosyjskie klucze) lub używasz vpn w celu zmiany regionu.

Fang
Gramowicz
25/10/2012 20:07

W tamtym tygodniu przeszedłem Raga strasznie kiepska gra a raczej olbrzymi zmarnowany potencjał :(




Trwa Wczytywanie