Silnik wykorzystywany w Call of Duty: Black Ops II ma już swoje lata, ale Treyarch uważa, że jest dobry i nie ma potrzeby zmieniać go na siłę.
Silnik wykorzystywany w Call of Duty: Black Ops II ma już swoje lata, ale Treyarch uważa, że jest dobry i nie ma potrzeby zmieniać go na siłę.
- Każdy, kto mówi o silniku, musi pamiętać, że ludzie przede wszystkim cenią sobie 60 klatek – powiedział dyrektor projektu gry, David Vonderhaar, podczas rozmowy z OXM. – Możemy sprawić, że gra będzie wyglądać pięknie – po tylu latach pracy na tym silniku, ulepszaniu go, poprawianiu i zmianach naszego podejścia, naszego renderowania oświetlenia.
- Ludzie lubią mówić o silniku, ale prawda jest taka, że nie jest to coś, co zostało wynalezione sześć lat temu. W tym momencie silnik ten nie przypomina w niczym jakiegokolwiek innego silnika – wyrzuciliśmy system UI, renderowanie i oświetlenie są zupełnie nowe, zasadnicze systemy rozgrywki są nowe. Nigdy nie rozumiałem, o co tak naprawdę chodzi. Wyciąga 60 fps i jest fantastyczny. Czym dokładnie może on kogoś denerwować?
Call of Duty: Black Ops II zadebiutuje 13 listopada 2012 na PS3, Xboksie 360 i PC, a w późniejszym terminie także na Wii U.