Gamescom 2012: W The Last of Us mamy mieć poczucie nieustannego zagrożenia

Patryk Purczyński
2012/08/17 13:38
2
0

Jednym z najważniejszych zadań stojących przed autorami The Last of Us jest odpowiednie skonstruowanie świata gry. Jego kreacja będzie miała zasadniczy wpływ na przebieg toczonych walk.

Gamescom 2012: W The Last of Us mamy mieć poczucie nieustannego zagrożenia

- Akcja The Last of Us toczy się w pełnym przemocy, brutalnym świecie - zapowiada w rozmowie z dziennikarzami thegamingliberty.com Neil Druckmann z Naughty Dog. Mieliśmy okazję przekonać się o tym oglądając trailer przygotowany z myślą o gamescomie, który Sony pokazało na swojej konferencji.

- W grze musi istnieć realne napięcie między bohaterami, a także poczucie zagrożenia i konsekwencji w trakcie walki. Cywilizacja i produkcja dóbr jakie znamy przestały istnieć, zapasy wielu rzeczy są niewystarczające, zwłaszcza takich jak naboje czy apteczki. Z tego powodu będziesz musiał podejmować decyzje, kiedy wykorzystać swoje zasoby, a kiedy zachować je na później - zapowiada Druckmann.

- Nadal będą jednak istnieć ścieżki, którymi mogą podążyć gracze preferujący akcję. Kreuje to zupełnie odmienne scenariusze walki w porównaniu do tego, co oferuje większość współczesnych gier akcji i strzelanin. To tylko jeden z czynników, dzięki którym The Last of Us wybija się z tłumu jako oryginalny produkt - dodaje.

GramTV przedstawia:

Produkcja Naughty Dog zawita na PlayStation 3 w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Najświeższe informacje z targów gamescom 2012 na gram.pl

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
17/08/2012 17:24

Cos w tym stylu z tego co widzialem ;) Tego "wykorzystania zasobow" na razie zbytnio nie pokazali a szkoda;

Usunięty
Usunięty
17/08/2012 15:13

Taaa... jak wyskoczy grzybu zza śmietnika naciskaj "X", żeby się wyrwać.