Niemiecki wydawca GameForge, po długich poszukiwaniach partnerów, którzy pomogliby wystartować przeglądarkowemu MMO free-to-play na rynku, został zmuszony do odwołania projektu.
Niemiecki wydawca GameForge, po długich poszukiwaniach partnerów, którzy pomogliby wystartować przeglądarkowemu MMO free-to-play na rynku, został zmuszony do odwołania projektu.
- Od jesieni 2011 roku włożyliśmy sporo wysiłku w znalezienie partnera zajmującego się publikowaniem i marketingiem, niestety, bez powodzenia – oświadczyło GameForge. – Z ciężkim sercem zdecydowaliśmy, że w końcu porzucimy projekt Star Trek: Infinite Space. Wielka szkoda, że tak się stało. Niestety, od czasu do czasu zdarza się, że dobry pomysł na grę nie może być zrealizowany w taki sposób, jak początkowo planowano.
Star Trek: Infinite Space początkowo miało ukazać się w 2011 roku. Przyszłość tego tytułu stanęła jednak pod znakiem zapytania, gdy GameForge zwolniło 100 pracowników i odwołało HellBreed i Mythos.