![]()
Gracze Diablo III z Korei Południowej, którzy mieli problemy z połączeniem się z serwerami, mogą ubiegać się o zwrot kosztów zakupu gry, jeśli ich postacie nie osiągnęły 40 poziomu.
Gracze Diablo III z Korei Południowej, którzy mieli problemy z połączeniem się z serwerami, mogą ubiegać się o zwrot kosztów zakupu gry, jeśli ich postacie nie osiągnęły 40 poziomu.
![]()
We wpisie na koreańskim forum Battle.net mogliśmy przeczytać, że gracze, którzy ze względu na występowanie błędu 37 nie zdobyli 40 poziomu, mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy między 25 czerwca a 3 lipca. Blizzard będzie akceptować również zwroty od osób, które nie osiągnęły poziomu 20, pod warunkiem, że zrobią to w ciągu 14 dni od chwili zakupu.
Błąd 37 był powodowany znacznym obciążeniem łączy, co w rezultacie uniemożliwiało wielu graczom zalogowanie się i rozpoczęcie gry. Nie kończące się problemy wymusiły czasowe wyłączenie serwerów w celu wprowadzenia niezbędnych poprawek.
Zwrot pieniędzy na taką skalę jest prawdopodobnie odpowiedzią na śledztwo południowokoreańskiej organizacji chroniącej prawa konsumentów, Fair Trade Commission, która otrzymała znaczną liczbę skarg. Prawo w Korei gwarantuje klientom zwrot kosztów w przypadku problemów z użytkowaniem produktu, jeśli wina leży po stronie producenta.
W Europie od 2 czerwca gracze nie mieli problemów z połączeniem się z serwerami gry. Jeśli zastanawialiście się nad zakupem Diablo III, nie musicie się już wahać. Swój egzemplarz gry możecie zamówić w sklepie gram.pl.Nowa dostawa Diablo III pojawi się prawdopodobnie w dniach 27-28 czerwca. Ponadto możecie zamawiać w pre-orderze także książkę Diablo III: Zakon.