E3 2012: TopWare Interactive zapowiada grę studia Reality Pump, Sacrilegium

Małgorzata Trzyna
2012/06/06 19:35

Niemiecki wydawca TopWare Interactive ogłosił podczas tegorocznych targów E3 w Los Angeles, że polskie studio Reality Pump przygotowuje nowy survival horror o nazwie Sacrilegium.

E3 2012: TopWare Interactive zapowiada grę studia Reality Pump, Sacrilegium

Historia opowiada o dwudziestoletnej kalifornijce imieniem Alex - sprytnej, przyjaznej i niezależnej. Jest ona studentką, w pełni świadomą swej zapierającej dech w piersiach urody, ale nie szukającą nigdy sposobu, by to wykorzystać. Utrzymuje formę, ćwicząc walkę i samoobronę, a jej znajomość wschodnich sztuk walki pomoże jej podczas osobliwej podróży przez prowincję Sacrilegium. Ponieważ jest żądna przygód, wskoczy na ślepo prosto w wir wydarzeń, zstępując wraz ze swymi przyjaciółmi do świata znajdującego się poza znanymi granicami rzeczywistości.

Skomplikowana sytuacja, na którą wpływ ma wiele czynników, zmusi młodą bohaterkę do przemierzenia połowy globu, od mglistych wybrzeży San Francisco do najdalszych zakątków Europy. Alex zmierzy się po drodze z olbrzymią ilością niebezpiecznych i tajemniczych monstrów, między innymi z Moroi - kreaturą bardzo przypominającą wampira, lecz zdolną zjeść wampira na śniadanie. Alex będzie musiała wykorzystać wszystkie swoje umiejętności i instynkt przetrwania, swoją wiedzę i serce, by przeżyć i ocalić swą duszę przed pewnym zepsuciem. Poświęcając własną śmiertelność, by zapewnić bezpieczeństwo przyjaciołom, dziewczyna odkrywa więcej, niż kiedykolwiek próbowała znaleźć, na drodze do prawdy i zbawienia. Nieprzewidywalne i nienaturalne zwroty akcji oraz odkrywanie tajemnic będą towarzyszyć jej do samego końca.

Sacrilegium napędza GRACE 2 (Graphics Rendition And Creation Engine), również stworzony przez Reality Pump Studios. Poprzednia wersja tego silnika była już wykorzystywana w grze Two Worlds 2 i przyczyniła się w znacznym stopniu do sukcesu tego tytułu.

GramTV przedstawia:

- Jesteśmy zadowoleni - mówi Mirosław Dymek, szef Reality Pump Studios - że udało nam się stworzyć silnik GRACE 2 w sposób, który umożliwia nam przedstawianie modeli i krajobrazów tak, że fotografie wyglądają jak szkice węglem w porównaniu z grą. Po tylu latach, w których zajmowaliśmy się średniowiecznymi opowieściami, nadszedł czas na zebranie doświadczeń i połączenie ich w nowoczesną grę akcji-przygody. Udało się nam to osiagnąć w Sacrilegium.

Mocne słowa, ale trzeba przyznać, że galeria screenów i szkiców koncepcyjnych prezentuje się całkiem ciekawie i klimatycznie. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry: Sacrilegium.com.

Sacrilegium ukaże się na platformach PC, PS3, Xbox 360 oraz Mac.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
08/06/2012 09:26

No zobaczymy co z tego wyjdzie. Trzymam kciuki za ludzi z RP i mam nadzieję, że Sacrilegium będzie trzymało poziom TW2.Choć niestety screeny i arty gry wyglądają dość sztampowo jak na horror.

Blackhand
Gramowicz
07/06/2012 16:35

A kiedy nowy Earth? A może RP już postawiło krzyżyk na tej marce i RTSach w ogóle?

Usunięty
Usunięty
07/06/2012 02:41

miejscami tekstury wyglądają wprost koszmarnie




Trwa Wczytywanie