
Daishi Odashima, kierujący pracami nad najnowszą odsłoną Soul Calibura w wywiadzie dla serwisu Train2Game opowiada o początkowych ambitnych planach wobec trybu fabularnego, których jednak nie udało się wprowadzić: Na początku na stroyboardzie mieliśmy rozrysowaną historię dla każdej postaci i ciągle mamy go w naszym studiu, ale świadomi ograniczeń czasowych i kadrowych zdawaliśmy sobie sprawę, że nie damy rady i dlatego tylko jedna czwarta naszych planów znalazła się ostatecznie w grze.
Jak możecie przekonać się czytając naszą recenzję Soul Calibur V, w obecnej postaci fabuła gry opowiada o losach Patroklosa i Pyrrhy, dzieciach Sophitii znanej dobrze z poprzednich odsłon. Chociaż inne historie zostały ostatecznie usunięte, nagrane do nich dialogi istnieją w skończonej gotowej do użycia formie, ale Namco Bandai nie planuje obecnie ich wykorzystania.
Źródło: Train2Game