![]()
Ojciec cyklu Bioshock nie tylko promuje najnowszą grę z tej serii, Bioshock: Infinite, ale ostatnio zaczął także udzielać rad kolegom po fachu. Przeczytajcie sami o czym mówi "mistrz".
Ojciec cyklu Bioshock nie tylko promuje najnowszą grę z tej serii, Bioshock: Infinite, ale ostatnio zaczął także udzielać rad kolegom po fachu. Przeczytajcie sami o czym mówi "mistrz".
![]()
Nie ma mediów, które nie miałoby swoich mocnych i słabych stron. Trzeba po prostu postarać się wycisnąć z danej formy to, co najlepsze.
Co mają do dyspozycji twórcy gier wideo?
Mówisz sobie sam: "Mam jakiś strzępek historię, którą chce opowiedzieć. Do tego mam piętnaście różnych narzędzi: animację, obiekty w grze, A.I czy też Elizabeth (jedna z postaci w Bioshock: Infinite - dop. red.). Co powinienem wybrać?" Następnie szukasz w tej "skrzynce z narzędziami" tego najlepszego. Czasami bywa jednak tak, że nie znajdujesz dobrego środka do przekazania graczom historii. I zastanawiasz się czy przypadkiem nie opowiedzieć czegoś innego. Zmieniasz wtedy opowieść i dopasowujesz ją do posiadanych narzędzi. Jeśli zamierzasz walczyć ze swoją "skrzynką", to wiedz, że nie zdołasz z nią wygrać.
Ciekawy punkt widzenia, nieprawdaż? Ogromnie interesuje nas to czym w kwestii narracji zaskoczy nas Levine i jego ekipa w grze Bioshock: Infinite. Coś mi mówi, że studio Irrational Games ma w rękawie kilka asów.
Bioshock: Infinite ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 w tym roku. Niestety nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery gry.