I jeszcze jeden developer diary z Kingdoms of Amalur: Reckoning

Robert Sawicki
2011/12/23 03:58
3
0

Podobnie jak w ostatnim gameplayu jaki ukazał się w Sieci i tutaj skupiono się w pełni na walce w grze. Efekt? Combosy, combosy i jeszcze raz X-Y-B-Y-A-B-X-Y-Kurczę-nie-umiem-tego-combo.

O samym Reckoningu już trochę pisaliśmy, dlatego przejdźmy do gwiazdy dzisiejszego newsa, czyli developer diary. Oprócz przedstawienia jak zawsze "całkiem fajnie wyglądającej walki", momentami migają ujęcia ekipy biegającej po podwórku i machającej mieczami we wszystkie strony. Ogólnie mówiąc cała masa przydatnych informacji, szczególnie jeśli marzy Wam się praca przy animacjach postaci. Niewielki spoiler: każda z osób na filmie, która wypowiada się na temat gry ma zarost w jakiejś postaci. Wszystko jasne? To lećcie oglądać ten aż ośmiominutowy materiał, po coś go tu w końcu wstawiamy.

GramTV przedstawia:

Premiera gry już lada moment, bo w lutym 2012 roku, na platformach X360, PS3 i PC. Grę możecie zamówić w naszym sklepie, jeśli lubicie i macie ochotę wydawać pieniądze. Bo wiecie, pieniądze można zamieniać na gry. Wesołych Świąt.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
23/12/2011 15:49

Powiedzcie, że będzie tłumaczenie na każdej platformie.

Sinirio
Gramowicz
23/12/2011 15:30

Tak długo każą czekać na tą grę... Mam nadzieję, że ten system walki będzie naprawdę sensowny a nie taki jak w większości slasherów na PC.

Headbangerr
Gramowicz
23/12/2011 11:36

Mnie by tam akurat jakiś przemyślany i rozbudowany system kombosów pasował, bo już dawno czegoś takiego nie było. Wszędzie albo LPM LPM LPM, albo walki oparte na statystykach postaci.




Trwa Wczytywanie