Największa liczba odsłon w weekendowym serwisie i ponad 80 komentarzy - wieść o wymagającym stałego połączenia z siecią w S.T.A.L.K.E.R. 2 rozgrzała naszych Czytelników. Być może niepotrzebnie.
Największa liczba odsłon w weekendowym serwisie i ponad 80 komentarzy - wieść o wymagającym stałego połączenia z siecią w S.T.A.L.K.E.R. 2 rozgrzała naszych Czytelników. Być może niepotrzebnie.
Informację tę miał przekazać Siergiej Grigorowicz podczas rozmowy z dziennikarzem Komsomolskiej Prawdy. Najwidoczniej jego słowa były nieprecyzyjne, zostały źle odczytane, lub ktoś popełnił błąd w tłumaczeniu z rosyjskiego na angielski.
Już przed wydaniem powyższego oświadczenia Joe Mullin z GSC zapewniał, że sprawę będzie wyjaśniał po weekendzie, jednak wydaje mu się, że to tylko plotka. Teraz oficjalne stanowisko jest takie, że decyzja w sprawie zabezpieczeń S.T.A.L.K.E.R.-a 2 zostanie podjęta później.
[Aktualizacja] Interesującą wypowiedź przedstawicieli GSC GameWorld na temat DRM-u można także znaleźć w serwisie Rock Paper Shotgun: - Wiecie, jak poważny jest poziom piractwa w państwach byłego Związku Radzieckiego. Nie podjęliśmy jednak dotąd ostatecznej decyzji w sprawie DRM-u w S.T.A.L.K.E.R. 2. Zapewniamy, że zdajemy sobie sprawę, jak niewygodne dla graczy jest to rozwiązanie. Będziemy więc szukać najbardziej efektywnego i akceptowalnego dla wszystkich sposobu zabezpieczenia gry. Nam nie pozostaje nic innego, jak trzymać za słowo.