Dragon Commander - wrażenia z prezentacji

gram.pl
2011/09/23 17:00

Na Jesiennej Konferencji CD Projekt miałem możliwość przyjrzeć się grze Dragon Commander, która rozgrywa się w uniwersum znanym z serii Divinity i zapowiada się całkiem ciekawie.

Prezentację prowadził osobiście Sven Vinckle, C.E.O. Larian Studios, niezależnego dewelopera odpowiedzialnego za serię Divinity i grę Dragon Commander. Pokazano wszystkie trzy warstwy, jakie oferować będzie ta produkcja: cRPG, strategię i bitwę (choć tę ostatnią tylko w jednej z dwóch wersji, czyli czystą akcję, a nie widok taktyczny). Gra tworzona jest jednocześnie na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3, demonstracja odbywała się na konsoli Microsoftu. Szef studia zjawił się w Warszawie głównie po to, by ogłosić początek współpracy z firmą CD Projekt, ale skoro już był na miejscu, pokazywał też grę dziennikarzom - bardzo miły gest, możliwy głównie u twórców niezależnych. Przyjrzyjmy się po kolei wszystkim aspektom rozgrywki tej hybrydowej produkcji.

Obszerny artykuł, w którym Lucas the Great opowiada, czego dowiedział się o wszystkich warstwach gry, znajdziecie klikając w czerwoną belkę poniżej:

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
26/07/2013 18:33

Wygląda ciekawie ale nie jestem do końca przekonany, przydałoby się demo.

Usunięty
Usunięty
26/07/2013 17:35

> Szczerze mówiąc to to jest raczej divinity 2 ego draconis 3 tysiące lat później, bo ze> świata gry to jest tylko smok[choć ten rakietowy plecak to też przegięcie] i poczucie> chumoru. Może i w grze były jakieś tam promienie błyskawic, ale to da się podciągnąć> pod magię, a jakieś pociski atomowe- no to to już na pewno nie jest ze świata divinity> ego draconis. No i te powietrzne okręty, w ego draconis, to były jakby drewniane statki,> która zapewne dzięki magi latały w powietrzu, a tu to są jakieś statki kosmiczne. Więc> to zupełnie inna gra i jak dla mnie powiedzenie że jest oparta na świecie divinity jest> na wyrost choć to nie oznacza, że gra będzie zła. Ale jak już skończą, to mogli by zrobić> zwykłe divinity 3 [najlepiej znowu ze smoczym rycerzem]Po wydarzeniach z Dragon Commandera ma miejsce kataklizm i dlatego później są jako środek transportu dostępne tylko łodzie i zeppeliny.

Usunięty
Usunięty
26/07/2013 17:31

> Ergo Dragonis było chyba pierwszym RPG gdzie w singlu trzeba było grindować potwory dla> lepszego poziomu :-D A na firmie położyłem lachę po tym jak wycięli zakończenie gry by> je sprzedać jako DLC.>> Nie popieram takich akcji, DLC nigdy nie kupiłem a gry tego studia omijać będę z daleka.> W tym tytuł o którym mowa tutaj.Chwila, chwila... Oni nic nie wycieli. To wydawca nie dał im dodatkowego czasu na ukończenie gry przez co wydali nie pełną grę o czym było głośno i wielu fanów było oburzonych tym faktem, że zło triumfuje dlatego stworzyli dodatek by co nie co naprawić ale to i tak jest nic w porównaniu z tym co miało być pierwotnie.




Trwa Wczytywanie