Tomasz Gop ze studia CD Projekt RED, jeden z producentów Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, powiedział, że jedną z inspiracji dla twórców tego tytułu była gra... Demon's Soul.
Tomasz Gop ze studia CD Projekt RED, jeden z producentów Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, powiedział, że jedną z inspiracji dla twórców tego tytułu była gra... Demon's Soul.
Nie mogę powiedzieć czy to konkretnie Heavy Rain, Demon's Soul czy też Arkham Asylum był najbardziej inspirującym nas tytułem - myślę, że chodzi o nie wszystkie. Każdy z Was znajdzie w naszej grze elementy zaczerpnięte z Demon's Soul, zdecydowanie
Dla przykładu - w naszej grze nie ma przeciwników, których poziom jest automatycznie skalowany do poziomu postaci gracza. Jeśli chcecie porównywać Wiedźmina 2 do jakiejś innej produkcji, to Demon's Soul jest dobrym wyborem - dodaje.
Gop powiedział również, że jego ekipa nie chciała odchodzić od tego, dzięki czemu zasłynęła część pierwsza, czyli wymagającego systemu walki oraz naprawdę poważnej i dojrzałej historii.
Nie wszyscy czują się komfortowo, kiedy grają w grę, która nie zawsze mówi im co mają zrobić w danej chwili, ale z drugiej strony - zawsze mówiliśmy, że nasze dzieło jest dla dorosłych. Myślę, że jesteśmy jedną z niewielu ekip, które trzymają się swojego zdania w kwestii przystępności. Pod tym względem przypominamy trochę studio From Software (autorzy gry Demon's Soul - dop. red.). To właściwie porównanie.
Wiedźmin 3 – informacje o Wiedźminie 3 już dostępne. Sprawdź!
Przypomnijmy, że Wiedźmin 2: Zabójcy Królów ukaże się na platformie PC już 17 maja.
Źródło: VG247