Activision Blizzard ogłosiło powstanie nowego studia, Beachhead. Ekipa będzie się zajmowała tworzeniem cyfrowej zawartości do gier z serii Call of Duty, od Black Ops poczynając. Mało tego, fani najpopularniejszej na przestrzeni ostatnich lat strzelaniny doczekają się platformy tworzonej wyłącznie z myślą o marce CoD. Ma ona zjednoczyć wszystkich graczy (niezależnie od używanego sprzętu) w jednym miejscu. Prace trwają już ponad rok.

- Beachhead stworzy najlepszą w swojej klasie społeczność sieciową, zawartość na wyłączność i pakiet serwisów, które uczynią rozgrywkę online zupełnie nowym przeżyciem - mówi Thomas Tippl, dyrektor finansowy Activision Blizzard. - Platforma będzie wspierała integrację wewnątrz gry. Jesteśmy niezwykle podekscytowani wzrostem wartości, jaki możemy zapewnić społeczności. Nie możemy się doczekać chwili, w której podzielimy się bliższymi informacjami na temat naszego nowego przedsięwzięcia. Dojdzie do tego już niebawem - dodaje.
Tymczasem pierwszy zestaw map do Call of Duty: Black Ops, Pierwsze Uderzenie, pobił rekord sprzedaży w platformie Xbox Live. W ciągu pierwszych 24 godzin zakupiło go 1,4 miliona klientów, co stanowi wynik o ponad 25 proc. lepszy niż w przypadku Stimulus Package do Modern Warfare 2. Activision Blizzard obiecało, że DLC trafi na pecety przed końcem bieżącego kwartału, zaś na PS3 zjawi się 3 marca.
Osobom szczególnie zainteresowanym dodatkowymi mapami do Call of Duty: Black Ops polecamy naszą recenzję Pierwszego Uderzenia.