Internetowe bzdury growe na weekend #36

Grzegorz Bonter
2011/01/22 16:59

(Prawie) jak co tydzień przeczesujemy Sieć w poszukiwaniu zabawnych, ciekawych lub po prostu głupich bzdur związanych z grami. Oto odcinek numer 36 "Internetowych bzdur growych na weekend".

Fallout

Szkoda, że w realu nie ma aż tyle czasu na zastanowienie się.

Gry?...

Okazuje się, że gwiazdy porno uwielbiają Maria. Dość logiczne. Włoch, gęste czarne wąsy - Ron Jeremy jak malowany.

Minecraft

Jakiś czas temu dodano do Minecrafta bloki dźwiękowe. Oh you nerds...

GramTV przedstawia:

Bad Company 2

Miało pójść tydzień temu, sorki. let's bring the pain down to Aaaaaricaaaaaaa.

Star Wars

Kiedyś to były reklamy.

Street Fighter

W wersji TRON

Internetowe bzdury growe na weekend #36

Macie niedosyt bzdur growych? Nie zapomnijcie odwiedzić pozostałych odsłon cyklu!

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
23/01/2011 22:09
Dnia 23.01.2011 o 17:58, Phobeus napisał:

nie pytaj, czy kiedykolwiek miałem do czynienia z "prawdziwą bronią", zwłaszcza jeśli sam nie masz pojęcia o czym piszesz, bo porównując jak się ma granie na PC/konsoli do realizmu siłą rzeczy muszę mieć pojęcie na ten temat ;)

Właśnie mam zamiar pytać, bo tak się składa, że akurat z bronią mam do czynienia (powiedzmy bardzo oględnie) dość często (i nie mam zamiaru wdawać się tu w szczegóły). Jeśli powolne odwracanie się jest dla Ciebie oznaką realizmu, to cóż - można i tak. Mnie nauczono jednego: celuje się tam, gdzie się patrzy (no, chyba, że mowa jest o strzelnicy - wtedy celuje się raczej tylko w jednym kierunku...). Jeśli jest konieczność zlustrowania otoczenia, to broń i wzrok wędrują razem. A powoli to odwracać się ma tylko snajper ;)

Dnia 23.01.2011 o 17:58, Phobeus napisał:

Potrafisz tak w realu?

Odwrócić się i trafić przeciwnika w głowę na polu walki, gdy wokół wybuchają granaty? Nie wiem. I, szczerze mówiąc, nie chcę wiedzieć.Odwrócić się, zlokalizować cel i oddać w jego kierunku strzał, mający na celu wyrządzenie przeciwnikowi jak najmniejszych szkód (kłania się nasze prawodawstwo)? Na szczęście nie miałem okazji się przekonać w sytuacji realnego zagrożenia. W sytuacjach zagrożenia "wyimaginowanego" - owszem, miałem okazję się przekonać. Zarówno z bronią ostrą (siłą rzeczy strzelanie do celu, który raczej nie jest w stanie się zrewanżować), jak i z eFiXami. Rezultaty w tej drugiej sytuacji były różne - czasem, niestety, bardzo bolesne. Ale pozwolisz, że na tym tę kwestię zakończę?Ponadto weź pod uwagę fakt, iż naprawdę nie każdy w tej grze jest w stanie to zrobić (odwrócić się i zaliczyć headshota). Większość osób jednak odda kilka strzałów na oślep, albo trafiając przeciwnika, albo przynajmniej go dezorientując na tyle, by oddalić się "na z góry upatrzone pozycje". No, chyba, że mówimy tu o osobach korzystających z "wspomagaczy" - ci akurat są w stanie trafić w głowę zawsze i wszędzie :/

Zaitsev
Gramowicz
Autor
23/01/2011 21:47
Dnia 23.01.2011 o 15:09, Ring5 napisał:

> co sprawia że ludzie męczą się i grają w FPS''y na topornych konsolowych padach? Realizm i epickość. [ot] Przepraszam, ale jeśli dobrze zrozumiałem, brak możliwości szybkiego odwrócenia się jest dla Ciebie oznaką realizmu i epickości? Możesz wytłumaczyć w jaki sposób? Być może jest to realistyczne jeśli gramy postacią w kołnierzu ortopedycznym, wtedy tak - realizm niesamowity. Ale "normalny", zdrowy człowiek w ciągu 1-2 sekund jest w stanie zlustrować swoje otoczenie w promieniu co najmniej 250-270 stopni ruszając samą głową. To właśnie oddaje ruch myszką. I to właśnie jest realistyczne. Zresztą podobnie jest z celowaniem. Strzelałeś kiedyś z prawdziwej broni? Ile czasu zajmuje wycelowanie? Ułamki sekund? Tyle, ile zajmie ruch ręką. Raz jeszcze - to właśnie oddaje ruch myszką. Czy pad jest w stanie zapewnić taki sam czas reakcji? Nie sądzę. Precyzję (bez wspomagania celowania)? Nie sądzę. O jakim realizmie zatem jest tu mowa?! O_o [/ot] Co do właściwego tematu... reklamy z lat osiemdziesiątych mnie powalają :D Teraz już takich nikt nie robi...

Robią robią. Ten styl podłapało jakiś czas temu Capcom przy MegaaManie 10 - http://www.youtube.com/watch?v=ajJPSyTriEk&feature=fvsr . Do tego Super Meat Boy ma podobną reklamę - http://www.youtube.com/watch?v=ZQZeQSaXwR8

Usunięty
Usunięty
23/01/2011 17:58

> > co sprawia że ludzie męczą się i grają w FPS''y na topornych konsolowych padach?> Realizm i epickość.>> [ot]>> Przepraszam, ale jeśli dobrze zrozumiałem, brak możliwości szybkiego odwrócenia się jest> dla Ciebie oznaką realizmu i epickości? Możesz wytłumaczyć w jaki sposób? Być może jest> to realistyczne jeśli gramy postacią w kołnierzu ortopedycznym, wtedy tak - realizm niesamowity.> Ale "normalny", zdrowy człowiek w ciągu 1-2 sekund jest w stanie zlustrować swoje otoczenie> w promieniu co najmniej 250-270 stopni ruszając samą głową. To właśnie oddaje> ruch myszką. I to właśnie jest realistyczne. Zresztą podobnie jest z celowaniem. Strzelałeś> kiedyś z prawdziwej broni? Ile czasu zajmuje wycelowanie? Ułamki sekund? Tyle, ile zajmie> ruch ręką. Raz jeszcze - to właśnie oddaje ruch myszką. Czy pad jest w stanie zapewnić> taki sam czas reakcji? Nie sądzę. Precyzję (bez wspomagania celowania)? Nie sądzę. O> jakim realizmie zatem jest tu mowa?! O_o>> [/ot]>> Co do właściwego tematu... reklamy z lat osiemdziesiątych mnie powalają :D Teraz już> takich nikt nie robi...Tak, brak możliwości szybkiego odwrócenia się jest dla mnie oznaką realizmu. W praktyce wygląda to tak, że grając na konsoli sprawdzając tył nie zdążysz się odwrócić w ułamku sekundy gdy przeciwnik zacznie robić Ci sito z pleców (przynajmniej w większości wypadków). Natomiast korzystając z myszki w mgnieniu oka zdążysz odwrócić się, pięknie wycelować i palnąć mu w łeb pomimo tego, że przeciwnik miał przewagę atakując jako pierwszy z zaskoczenia. Potrafisz tak w realu? Szybkość reakcji człowieka nie idzie w parze z dokładnością wykonywanego ruchu, proste. Czy pad jest w stanie zapewnić taki sam czas reakcji jak myszka? Definitywnie nie. Ale nawiązując do tego co napisałem urealistycznia to rozgrywkę. Odnośnie wspomagania celowania - takie rzeczy tylko na single player (wyjątkiem są zwiększone hitboxy). I nie pytaj, czy kiedykolwiek miałem do czynienia z "prawdziwą bronią", zwłaszcza jeśli sam nie masz pojęcia o czym piszesz, bo porównując jak się ma granie na PC/konsoli do realizmu siłą rzeczy muszę mieć pojęcie na ten temat ;)




Trwa Wczytywanie