Metro 2033 ładniejsze na PC - oto dowody

Adam Berlik, 20 marca 2010 18:21 96

Wykorzystanie technologii DirectX 11 w pecetowej wersji Metro 2033 sprawiło, że wygląda ona zdecydowanie lepiej od konsolowego wydania. Oto porównanie jakości grafiki obu edycji.

W miniony piątek miała miejsce europejska premiera długo oczekiwanej, pierwszoosobowej gry akcji Metro 2033, która powstała na podstawie książki Dmitryja Głuchowskiego pod tym samym tytułem. Wspomniana produkcja została przygotowana z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox 360. Zachęcamy do zapoznania się z różnicami w jakości oprawy wizualnej wyżej wymienionych wydań. Oto kilka przykładowych obrazków – wszystkie są dostępne tutaj.

Warto przypomnieć, że Metro 2033 charakteryzuje się niezwykle wysokimi wymaganiami sprzętowymi i korzysta z dobrodziejstw oferowanych przez DirectX 11 – screenshoty z edycji pecetowej są dostępne w rozdzielczości 1280 na 1024 pikseli, a wydanie konsolowe zrzucono do 720p.

Metro 2033 zadebiutowało na europejskich rynkach (w tym polskim) 19 marca. Gra została wydana w naszym kraju dzięki firmie CD Projekt z oryginalną, rosyjskojęzyczną ścieżką dźwiękową i przetłumaczonymi podpisami.

Octopath Traveler - data premiery i zwiastun pecetowej wersji
Darmowe Forza Street zadebiutowało na PC
Yakuza Kiwami 2 w maju trafi na PC. Są wymagania sprzętowe
Wiedźmin Geralt zmierza do pecetowego Monster Hunter World
najnowsze