Światowa premiera gry Metro 2033

Adam "Harpen" Berlik
2010/03/16 12:58

Metro 2033, czyli gra powstała w oparciu o książkę Dmitryja Głuchowskiego, dzisiaj ma swoją amerykańską premierę - z tej okazji został wypuszczony nowy trailer. W polskich sklepach zadebiutuje w najbliższy piątek

Dzisiaj do sklepów w Ameryce Północnej trafia długo oczekiwana pierwszoosobowa gra akcji zatytułowana Metro 2033, która znajdowała się w produkcji od kilku lat – jej oficjalna zapowiedź nastąpiła w sierpniu 2006 roku! Początkowo miała ona ukazać się zarówno na pecetach, jak i konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3, lecz ostatecznie anulowano prace nad ostatnią z wymienionych wersji – dlaczego? Światowa premiera gry Metro 2033

Metro 2033 charakteryzuje się bardzo realistyczną oprawą wizualną, zwłaszcza na pecetach, gdzie gra wykorzystuje dobrodziejstwa oferowane przez DirectX 11 i pozwala na generowanie trójwymiarowego obrazu za pomocą stereoskopowych okularów firmy nVidia. Aby w pełni cieszyć się wodotryskami graficznymi omawianej produkcji, należy posiadać sprzęt z wyższej półki (wymagania sprzętowe).

Rodzimym dystrybutorem Metro 2033 jest firma CD Projekt, która wprowadzi ją do naszych sklepów w najbliższy piątek. Tytuł będzie dostępny w oryginalnej, rosyjskiej wersji językowej z polskimi napisami. Gra zostanie wydana zarówno w edycji standardowej, jak i kolekcjonerskiej.

GramTV przedstawia:

Z okazji premiery THQ, wydawca Metro 2033, opublikował film startowy, który dostępny jest poniżej:

  • Zamów Edycję Kolekcjonerską Metro 2033 na PC za 189,90 zł
  • Zamów grę Metro 2033 na PC za 99,90 zł
  • Zamów grę Metro 2033 na X360 za 199,90 zł
Komentarze
16

Czekam żeby zagrać. Klimat fajny (dla mnie podobny do Stalkera... nie wiem jak inni) a ja lubię takie puste post-apokaliptyczne klimaty... Muszę jeszcze dorwać książkę i będzie komplecik...

Terrorite
Gramowicz
16/03/2010 19:23
Dnia 16.03.2010 o 19:07, Grey_Wolf napisał:

A jeszcze dla przypomnienia jak się zarzekali że nie używają XRay''a http://ve3d.ign.com/articles/news/53175/Metro-2033-Dev-We-Do-Not-Use-S-T-A-L-K-E-R-X-Ray-Engine-Components

The game will utilize multi-platform 4A Engine; there is some contention regarding whether the engine is an original development (as claimed by 4A Games) or whether it is an adapted and improved branch of pre-release X-Ray engine (as claimed by Sergiy Grygorovych, the founder of GSC Game World, as well as users who have seen the 4A Engine SDK screenshots).Wiec pewnie wzieli ktoras wersje X-raya i przerobili ja na swoj sposob, tylko po co w takim razie tak sie zapieraja ze to nie bazuje na x-ray? Pewnie chodzi jak zwykle o kase i prawa autorskie, w kazdym razie zapewne zaraz po premierze bedzie wiadomo jak tylko ludzie usiada i zaczna grzebac w bebechach gry.

Usunięty
Usunięty
16/03/2010 19:07
Dnia 16.03.2010 o 18:47, Terrorite napisał:

> A dla nadwornych, pełnoetatowych narzekaczy mam wiadomość ciekawą, bo oto się okazuje, > że wbrew temu co mówili nam twórcy, gra jedzie na zmodyfikowanym XRay engine. Masz linka do tego info bo chetnie bym cos wiecej poczytal. Ale w sumie ciekawe w takim razie jak czesto bedziemy widzieli BugTrap :)

http://www.mediavida.com/foro/7/metro-2033-369519/6#177Przepuść przez google jeśli trzeba. W skrócie, nawet nie kwapili się pozmieniać nazw zmiennych w configu, nazwa też jest user.cfg (gdzie w Stalkerze jest user.ltx).A jeszcze dla przypomnienia jak się zarzekali że nie używają XRay''a http://ve3d.ign.com/articles/news/53175/Metro-2033-Dev-We-Do-Not-Use-S-T-A-L-K-E-R-X-Ray-Engine-Components




Trwa Wczytywanie