Designer Criteriona o dzisiejszych FPS-ach - "są zaje..ście nudne"

Grzegorz Bonter
2010/02/24 16:42

W ostatnim wywiadzie dla Official Xbox Magazine Stuart Black wypowiedział się na temat dzisiejszych FPS-ów. Trzeba przyznać, niezbyt ciepło.

Stuart Black ma na swoim koncie m.in. udział w pracach nad konsolowym FPS-em Black. Gra ta zaskarbiła sobie sympatię recenzentów, ale zawieruchy transferowe sprawiły, że część ekipy studia Criterion (wraz z Blackiem) została przejęta przez Codemasters. Teraz pracują oni nad nowym, niezapowiedzianym jeszcze, FPS-em. Co o dzisiejszej konkurencji na rynku strzelanek ma do powiedzenia wspomniany na początku Stuart Black? Designer Criteriona o dzisiejszych FPS-ach -

"Obecnie na rynku jest sporo strzelanek opartych na kryciu się. Jednak kiedy koleś chowa się za czymś, to musisz po prostu siedzieć i czekać, aż on się wychyli. Wychyla się, ładujesz mu w głowę kilka pocisków i znowu się chowa... teraz znowu mam czekać aż się wychyli? To zaje..iście nudne. Nie chcę tracić czasu na coś takiego" - stwierdził Black w wywiadzie udzielonemu Official Xbox Magazine.

Trudno tutaj odmówić Blackowi racji, ale to nadal tylko jego opinia. Dla wydawców liczą się liczby sprzedanych egzemplarzy, a bycia sklepowym hitem takiemu Gears of War nie da się odmówić. Ludzie chcą po prostu w takie gry grać.

GramTV przedstawia:

Komentarze
48
Dnia 25.02.2010 o 21:17, kindziukxxx napisał:

NO tak, nie ma to jak pierwszy Unreal :)

Albo Quake, pamiętam te czasy... pierwsza sala komputerowa w szkole a tam wszyscy na 10 stanowiskach rypią w "dwójeczkę". To co że n-el patrzy, a gra brutalna... Ważne że dzieci mają radochę... Teraz to na takich komputerach to jeszcze CS pójdzie...

Karfein
Gramowicz
26/02/2010 21:08

Idealny obrazek do opinii Blacka XD

kindziukxxx
Gramowicz
25/02/2010 21:17

NO tak, nie ma to jak pierwszy Unreal :)




Trwa Wczytywanie