EVE Online pobija kolejny rekord

Adam Wieczorek
2010/01/12 19:00
9
0

Tydzień temu informowaliśmy, że EVE Online odwiedziło naraz 54 446 osób. Ten rekord został właśnie pobity.

Nowy rok jest wyraźnie dobry dla twórców EVE Online ze studia CCP. Tydzień temu serwer gry odwiedziło równocześnie 54 446 graczy, a rekord ten został pobity. W rezultacie deweloperzy zastanawiają się nad podniesieniem limitów dostępu do huba Jita. Obecnie może go odwiedzić równocześnie 1400 osób, co w świetle najnowszych wyników jest zdecydowanie niewystarczające.

W ostatni weekend serwer gry odwiedziło aż 56 021 pilotów. Jest to kolejny rekord tej cieszącej się zasłużoną sławą gry MMO. Aby prześledzić dynamikę wzrostu warto spojrzeć na poprzednie rekordy i daty ich pobicia.

  • 56 021 pilotów online, 10 stycznia 2010
  • 54 446 pilotów online, 3 stycznia 2010
  • 54 181 pilotów online, 6 grudnia 2009
  • 53 850 pilotów online, 15 marca 2009
  • 51 675 pilotów online, 8 lutego 2009
  • 48 065 pilotów online, 18 stycznia 2009
  • 47 207 pilotów online, 11 stycznia 2009
  • 45 186 pilotów online, 4 stycznia 2009
  • 43 697 pilotów online, 21 grudnia 2008
  • 42 711 pilotów online, 9 marca 2008

GramTV przedstawia:

Na nowy wynik mogła wpłynąć przecena gry w największym serwisie cyfrowej dystrybucji gier Steam. Zobaczymy, jak tytuł będzie sobie radził w kolejnych tygodniach. Być może jest to początek dłuższej serii rekordowych wyników.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
15/01/2010 07:55
Dnia 13.01.2010 o 00:24, Afgncap napisał:

W sumie bardzo lubię EVE ale zgadzam się z Bora, tu się trzeba mocno angażować, śledzić co się dzieje (...) Trzeba mieć bardzo dużo czasu na takie granie.

A nic podobnego. Można na grę spokojnie przeznaczyć nawet 3-4 godz. w tygodniu i radzić sobie naprawdę nieźle. Jest cała masa graczy, którzy grają jeszcze mniej i też im się świetnie wiedzie. A już polityka w 0.0 to zupełnie jest niepotrzebna (z punktu widzenia konieczności bycia na bieżąco z jej aktualnym status quo), jeśli się w tym 0.0 ("nie npc-owskim") nie zasiaduje. Ale nawet wtedy nie w takim zakresie, by w sposób istotny wpływać na zaangażowanie w grę. Poważne zaangażowanie to może najwyżej konieczne jest u dyrektorów zarządzających w korporacjach i sojuszach (choć i tak nie wiem, czy aż takie, by trzeba było koniecznie poświecić kilka godzin na grę).

Usunięty
Usunięty
13/01/2010 03:16

Przyczyn takiego oblężenia serwerów doszukiwałbym się gdzie indziej niż w jakiś drobnych ofertach na Steamie. Ostatnie tygodnie z null to bardzo ciekawy czas i bitwy w Y2, 49U, SV5, ROIR przyciągały setki i tysiące graczy. Po ostatnim dodatku niestety jakość tych walk obniżyła się przez gwałtowne emanacje laga, który utrudnia normalną grę. Oby (tak jak miało to zawsze miejsce do tej pory) CCP szybko przywróciło odpowiednią przepustowość na TQ.

Usunięty
Usunięty
13/01/2010 01:00

Heh pamietam te czasy jak cieszyli sie jak stuknelo 20k :)... teraz to czekam az dojda do 100k i zaczne twierdzic ze WoW i reszta przestaly byc MMO :) a jeno wielkimi multi :)




Trwa Wczytywanie