Capcom szykuje port swojego silnika graficznego na Wii

Piotr Wiejak
2009/10/26 18:42
0
0

MT Framework, czyli multiplatformowy engine Capcomu, wspiera na razie trzy platformy - PC, PS3 i Xboksa 360. Być może niedługo będzie można dodać do tej listy sprzęt od Nintendo.

O Capcomie z perspektywy kilku ostatnich lat można mieć różne zdanie, ale nikt nie powinien zaprzeczyć, że firma jako jedna z pierwszych przygotowała udany engine graficzny nie mający problemu z działaniem na PC, PS3 i Xboksie 360 - MT Framework. Z Wii ten japoński wydawca i developer nie ma już tak łatwo - konsola wymaga specjalnego traktowania, a rezultaty są różne... Capcom szykuje port swojego silnika graficznego na Wii

Na szczęście dla właścicieli Wii, to niedługo może się zmienić. Według japońskiej gazety Nikkei Industrial, Capcom pracuje nad przeniesieniem swojej multiplatformowej technologii na sprzęt Nintendo, w celu podniesienia efektywności developingu i obniżenia jego kosztów. Dziennik co prawda nie wspomina konkretnie nazwy "MT Framework", ale o cóż innego może w tym wypadku chodzić? Można więc się spodziewać, że przyszłe projekty firmy będą od razu zapowiadane na jedną konsolę więcej.

Większość dotychczasowych gier Capcomu wydanych na Wii działa na nieco zmodyfikowanej wersji engine'u stworzonego na potrzeby czwartej części serii Resident Evil.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!