Tydzień z grą Tomb Raider: Underworld – dzień szósty

gram.pl
2008/11/29 19:00

Dziś opowiemy wam o wszelkim stworzeniu, które - podobnie jak wielu graczy - ma chrapkę na ponętną Larę. W przeciwieństwie jednak do nich, zazwyczaj bez soli i przypraw.

Tydzień z grą Tomb Raider: Underworld – dzień szósty

We wczorajszym tekście skupiliśmy się na wszelakim sprzęcie, z jakiego korzystać może podczas swych najnowszych przygód Lara. Spora część tychże opisów poświęcona została broni, co mogło sugerować, iż walka z żywymi (i nie tylko) przeciwnikami odgrywa w grze ważną rolę. I tak jest w istocie, w czasie każdej z misji wielokrotnie będziemy zmuszeni do sięgnięcia w przepastne głębiny naszego plecaka pełnego różnorodnych narzędzi eksterminacji. Dlatego dziś opowiemy o kilku najczęściej spotykanych przeciwnikach, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć podczas najnowszej wyprawy. Na końcu zaś dodamy kilka słów o tym, że nawet w chwili, gdy skończy nam się amunicja, nie musimy być bezradni.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
30/11/2008 15:53

:( coś w Tym roku nie jest dobrze z grami ;///// ten TR coś krótki podobno ??

Usunięty
Usunięty
30/11/2008 15:53

:( coś w Tym roku nie jest dobrze z grami ;///// ten TR coś krótki podobno ??

Vojtas
Gramowicz
29/11/2008 21:58
Dnia 29.11.2008 o 21:41, Myszasty napisał:

Szybkość, czy jakość, oto jest pytanie. :)

Kompromis - dostosować wielkość obrazka do jego treści. Jeśli są na nim ważne elementy - np. ukazany interfejs, to można dać duży - tu trudno cokolwiek wyciąć bez straty. Ale nie ma chyba większego sensu rzucać większej liczby screenów z widocznym interfejsem. Grunt to pokazać jakość grafiki, skupić się na elementach ważnych - czyli kadrować. Jeśli element przewodni będzie zajmować większość kadru, to sam obrazek będzie można pomniejszyć - a wszystko i tak będzie wystarczająco wyraźne. Ja po mocnym zmniejszeniu obrazka stosuję filtr Sharpen, by poprawić ostrość napisów albo rysów twarzy.




Trwa Wczytywanie