Tydzień z grą Sacred 2: Fallen Angel - dzień siódmy

gram.pl
2008/10/19 22:10

Prześledziliśmy już historię studia ASCARON i poznaliśmy nieco informacji o kapeli Blind Guardian. Przez trzy dni prezentowaliśmy klasy postaci, by na koniec zapoznać się ze światem gry. Dziś przyszedł czas na recenzję Sacred 2: Fallen Angel!

Tydzień z grą Sacred 2: Fallen Angel - dzień siódmy

Powiadają, że pospiech przydaje się jedynie przy łapaniu pcheł. Możliwe. Pewnym za to jest, że niespecjalnie przydaje się podczas pisania gier. Gdyby nie pospiech, najnowsza produkcja studia ASCARON, Sacred 2: Fallen Angel, byłaby ciskającym na kolana hitem. Niestety, napięte terminy wydawnicze za granicą i w Polsce sprawiły, iż mamy do czynienia jedynie z produktem dobrym. Oczywiście ta sytuacja może się szybko zmienić – wydano już trzecią łatkę, polonizacja przejdzie też na pewno gruntowny lifting. Na dzień dzisiejszy jednak mamy do czynienia z produktem nie do końca dopracowanym. A szkoda, bo potencjał drzemiący w Sacred 2: Fallen Angel i rozmach, z jakim zaplanowano tę grę, rzucają na kolana. Ba! Człowiek nawet zapomina o niedoróbkach, bo zabawa wciąga jak chodzenie po bagnach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
30/12/2014 13:53

Witam czy ta gra potrzebuje stałego połaczenia z internetem czy tylko pod czas aktywacji gry ?

Usunięty
Usunięty
26/10/2008 22:48

Gram na slabym 6 letnim komputerze (1x2,6ghz, 1gb ramu 400) jedynie karta mocniejsza (9600gt) i lekka reka jade na srednio wysokich ustawieniach(jedyna rzecz ktora wydaje mi sie w kwestii grafiki nie dopracowana to animacje, ktore jak w poprzednim sacredzie sa jakies takie sztywne). Moglbym na wyzszych, gdybym mial jeszcze drugiego tyle ramu ( i lepsze dyski;p) bo jak patrze na zuzycie w procesach to ciarki przechodza. Biedny dysk twardy. Ani razu nie doswiadczylem zwiechy do pulpitu. Duzo jest natomiast freezow kilku kilkunasto sekundowych. Co ciekawe (gram w oknie) zmiana focusu i oddanie go grze po sekundzie czesto je przerywaja.Na chwile obecna bledy tlumaczania i logiczne (itemy) nie raza juz jakos specjalnie. Poraza natomiast ogrom swiata. Zwiedzilem moze 5% tego co widac na mapie (a nie uwzglednia to podziemi) w ciagu calego weekendu. Ilosc questow jest adekwatna do swiata, i patrzac teraz na ten skraweczek odkrytej mapy ciezko pod nim lad dojrzec ;p.Jest pare kruczkow, jak np brak modyfikowania opcji w czasie gry, u i tam jakis bug, jakies literowki, ale gra jest naprawde warta polecenia.

Usunięty
Usunięty
22/10/2008 14:34

Ja też gram od dłuższego czasu i musze powiedziec, że na forach trochę panuje histeria bugów w Sacred 2.OK, gra rzeczywiście perfekcyjnie doczyszczona nie jest, ale do pulpitu też mi się jeszcze nei wywaliła. To tylko kwestia szczęścia?




Trwa Wczytywanie