Ofensywa polskiej klasy średniej, czyli rodzime gry na czerwcowych konferencjach

Mateusz Mucharzewski
2022/06/19 13:30
0
0

Za nami bardzo udane występy krajowych produkcji na ostatnich, “targowych” konferencjach. Jak widać bez AAA też jest życie.

Spis Treści

Jesteśmy świeżo po największych i najważniejszych konferencjach, które klasycznie dla branży odbyły się w czerwcu. Polskich gier i studiów oczywiście nie brakowało. Tym razem bez spektakularnych występów gigantów jak CD Projekt RED czy Techland. Mimo wszystko coraz mocniejszy w kraju segment AA pokazał się z bardzo dobrej strony i zapewnił świetną widoczność rodzimej branży. W tym tekście przyjrzymy się szczegółom.

Krajowych projektów pokazanych w ostatnim czasie były około 30. Nie mówimy jednak o drobnicy. W większości były to mocne tytuły, które niekiedy stanowiły nawet główną atrakcję. Tak można powiedzieć o świetnej ofensywie marketingowej 11 bit Studios. Z kolei na zaczynającej sezon konferencji Summer Game Fest byliśmy drugą nacją z największą liczbą pokazanych gier, co liczyłem na swoim profilu na Twitterze. Dużo naszych było też na Future Game Show i PC Gaming Show. Małe, ale zaskakująco dobre wystąpienie zaliczyła nowa polska ekipa na konferencji Microsoftu i Bethesdy.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Całość podzieliłem na kilka kategorii, do których macie szybki dostęp z menu na górze tekstu. Warto przejść przez całość, bo interesujących produkcji jest całe mnóstwo.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!