Tydzień z grą Bulletstorm

gram.pl
2011/02/21 11:00
0
0

Nie mogliśmy przegapić okazji, by napisać więcej na temat nowej gry powstałej w naszym kraju. Bulletstorm zapowiada się naprawdę smakowicie, by nie rzec, że soczyście.

Nie mogliśmy przegapić okazji, by napisać więcej na temat nowej gry powstałej w naszym kraju. Bulletstorm zapowiada się naprawdę smakowicie, by nie rzec, że soczyście. Dobrze, że w Polsce powstaje coraz więcej produkcji z górnej półki, które można chwalić całkowicie obiektywnie, bez ratowania się sentymentami...

Korzystając z tego, iż do studia People Can Fly nasz redaktor może dotrzeć błyskawicznie nawet w ramach komunikacji miejskiej, odbyliśmy szereg rozmów z twórcami gry. Tematem był sam proces powstawania Bulletstorm, a odpytywani byli ludzie odpowiedzialni za konkretne zagadnienia, nie zaś ktoś z działu PR czy marketingu. Wyszły z tego cztery obszerne artykuły, czyli razem olbrzymi i wyczerpujący materiał.Tydzień z grą Bulletstorm

Oto, na jakie silne publicystyczne kopniaki możecie liczyć w tym tygodniu:

  • Jak powstawał Bulletstorm - koncepcja gry - materiał na bazie długiej rozmowy z Adrianem Chmielarzem, dyrektorem kreatywnym w PCF, założycielem studia.
  • Jak powstawał Bulletstorm - fabuła gry - materiał na bazie rozmowy z Maciejem Jurewiczem, jednym z ludzi odpowiedzialnych za tło fabularne gry.
  • Jak powstawał Bulletstorm - strona wizualna gry - materiał na bazie rozmowy z Andrzejem Poznańskim, art directorem w PCF.
  • Jak powstawał Bulletstorm - kodowanie gry - materiał na bazie rozmowy z Łukaszem Migasem, głównym programistą w PCF.
  • Kartki z wakacji, czyli piekło w raju - opowieść o tym, jakim wspaniałym kurortem była planeta Stygia i jak zamieniła się w morderczą pułapkę.
  • Szkolenie bojowe Final Echo - jak zabijać, by zasłużyć na miejsce w elitarnych oddziałach Konfederacji.
  • Arsenał Konfederacji - nic dodać, nic ująć, artykuł o broni dostępnej w grze.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!