Po instalacj aktualizacji, podczas uruchomienia gra minimalizuje się do paska narzędzi

Akashi
2008/01/24 13:00
0
0

Jeżeli ostatnia aktualizacja nie zainstalowała się prawidłowo, możesz otrzymać podczas uruchamiania gry jeden z poniższych komunikatów o błędzie:

    Jeżeli ostatnia aktualizacja nie zainstalowała się prawidłowo, możesz otrzymać podczas uruchamiania gry jeden z poniższych komunikatów o błędzie:

    • "Examine Game Data"
    • "Examine Programs"
    • „lotroclient.exe”

    If the latest patch did not install successfully, you may be receiving the following errors:

    • Your client may be hanging and timing out at "Examine Game Data".
    • Your client may be hanging and timing out at "Examine Programs".
    • You may be receiving a lotroclient.exe error.

    1. Zamknij ekran startowy(Launcher) gry jeżeli jest uruchomiony
    2. Przejdź do katalogu głównego gry (domyślnie: C:\Program Files\Turbine\Lord of the Rings Online), następnie odszukaj folder o nazwie Backup.
    3. Skopiuj całą zawartość folderu Backup, po czym wklej wszystkie pliki do głównego katalogu gry. Jeżeli pojawi się okno z pytaniem czy zastąpić pliki wybierz "zastąp" by kontynuować.
    4. Zamknij folder gry po czym uruchom ponownie grę.

    GramTV przedstawia:

    Bardzo często po zaktualizowania klienta gry, wymagane jest na nowo utworzenie w konfiguracji firewalla

    Komentarze
    0



    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!