StarCraft II trylogią!

Renor Mirshann
2008/10/11 09:40

[Uaktualniono] Świeże wieści z BlizzConu 2008 - projekt o nazwie StarCraft II rozrósł się tak mocno, że Blizzard postanowił podzielić go na trzy oddzielne produkty, każdy poświęcony konkretnej grywalnej rasie tego tytułu!

Podczas prezentacji gry StarCraft II na kolejnej imprezie z cyklu BlizzCon, która właśnie trwa w Centrum Konferencyjnym miasta Anaheim, w Kalifornii, Rob Pardo ogłosił coś, czego chyba żaden fan firmy się nie spodziewał: podzielenie tego RTS-a na trzy oddzielne, pełnoprawne, pudełkowe produkty! StarCraft II trylogią!

Każda grywalna rasa otrzyma swoją "część", z odpowiednim podtytułem. Całość Trylogii StarCrafta II przedstawia się następująco:

  • Terrans - Wings of Liberty
  • Zerg - Heart of the Swarm
  • Protoss - Legacy of the Void

Każda z gier będzie mieć długą, rozbudowaną kampanię w trybie single skupioną na konkretnej rasie (z unikalnymi filmikami, misjami i tak dalej), ale z okazjonalnymi grywalnymi epizodami pozostałych dwóch. Multiplayer obejdzie się bez większych zmian - nawet, gdy ktoś postanowi poznać fabułę wyłącznie z perspektywy jednej strony konfliktu, to tutaj zawsze będzie mógł zagrać wszystkimi.

Skąd taka decyzja? Blizzard miał ponoć kilka wyjść, gdy StarCraft II zaczął się silnie rozrastać - zatrzymać ten proces i wziąć się za cięcia, wyraźnie oddalić i tak na razie majaczący gdzieś na horyzoncie termin premiery lub "otworzyć się na nowe możliwości" i wydać trzy uzupełniające się produkty. Jak widać, wybrano ostatnią opcję.

GramTV przedstawia:

Nadal nie wiadomo, kiedy trylogia SC2 pojawi się na półkach sklepowych. Potwierdzono natomiast, że nie stanie się to jednocześnie - kolejne "części" będą ukazywać się w pewnych (zapewne co najmniej kilkumiesięcznych) odstępach czasowych.

[Aktualizacja]: Kolejność, w jakiej ukażą się gry będzie taka, jak przedstawiono w newsie - najpierw Terranie, później Zergowie i na końcu Protossi. Poza tym, główny producent trylogii - Chris Sagaty - ujawnił, że części druga i trzecia wprowadzą do trybu multi niesprecyzowane na razie "zmiany i ulepszenia".

Komentarze
397
Usunięty
Usunięty
10/11/2008 20:31
Dnia 12.10.2008 o 21:36, _sahib_ napisał:

> > Ale jeżeli produkt, który miał być produktem kompletnym nagle > > rozbija się sztucznie na trzy różne części, to dla mnie już sprawa śmierdzi. > Hm. nie wiem czy SC2 od początku był zapowiadany jako 3 kamapanie w 1 pudełku. Tak czy > siak to obecna koncepcja to 3 standalone części (jakby dodatki). Czy forma w jakiej wydano > GW była zła? Bo właśnie w takiej samej praktycznie formie zostanie wydany SC2. Ale SC2 nie jest produkcją MMORPG. Nie sądzę, że powinniśmy mieszać gatunki w tym wypadku.

Główną siłą SC2 jest multi (tak jak przy GW, które zresztą nie jest typowym MMO (cały świat nie jest persistance)), który będzie za friko przy kupnie kolejnych części. Single to raczej taki dodatek i zakąska przed multi. Więe, dla mnie przynajmniej podobieństwo w sposobie wydania jest uderzające.

Dnia 12.10.2008 o 21:36, _sahib_ napisał:

Ano właśnie - tak jak nie kupię zwykłego chleba za 20zł, tak nie wydam również 300zł (a może i więcej) na jakąkolwiek grę - niezależnie od tego jaka by ona była. Takie już nastawienie mam ;)

Jak uważasz ;) Ja wolę 1 grę za 300 zł która mi da masę frajdy, niż 20 za 15 zł w których nawet nie skończę ;)

Usunięty
Usunięty
10/11/2008 20:31
Dnia 12.10.2008 o 21:36, _sahib_ napisał:

> > Ale jeżeli produkt, który miał być produktem kompletnym nagle > > rozbija się sztucznie na trzy różne części, to dla mnie już sprawa śmierdzi. > Hm. nie wiem czy SC2 od początku był zapowiadany jako 3 kamapanie w 1 pudełku. Tak czy > siak to obecna koncepcja to 3 standalone części (jakby dodatki). Czy forma w jakiej wydano > GW była zła? Bo właśnie w takiej samej praktycznie formie zostanie wydany SC2. Ale SC2 nie jest produkcją MMORPG. Nie sądzę, że powinniśmy mieszać gatunki w tym wypadku.

Główną siłą SC2 jest multi (tak jak przy GW, które zresztą nie jest typowym MMO (cały świat nie jest persistance)), który będzie za friko przy kupnie kolejnych części. Single to raczej taki dodatek i zakąska przed multi. Więe, dla mnie przynajmniej podobieństwo w sposobie wydania jest uderzające.

Dnia 12.10.2008 o 21:36, _sahib_ napisał:

Ano właśnie - tak jak nie kupię zwykłego chleba za 20zł, tak nie wydam również 300zł (a może i więcej) na jakąkolwiek grę - niezależnie od tego jaka by ona była. Takie już nastawienie mam ;)

Jak uważasz ;) Ja wolę 1 grę za 300 zł która mi da masę frajdy, niż 20 za 15 zł w których nawet nie skończę ;)

Usunięty
Usunięty
06/11/2008 13:05

zdenerwowała mnie myśl którą przeczytałem w CDA... StarCraft ma być przed nowym Diablo... fakt może lepiej poczekać i dostać solidny produkt...




Trwa Wczytywanie