Gra FPP w 3D napisana we flashu? Czemu nie - pewien zdolny człowiek o nicku Paul zamieścił na stronie ActionScriptArchitect informację o tym, że pracuje nad trójwymiarowym engine'em o kodowej nazwie Astro opartym na technologii Papervision3D działającej w dziesiątej generacji Flasha. Obsługuje ona akcelerację sprzętową i potrafi korzystać z... pixel shaderów. Nie jest więc dziwne to, wiele osób tworzących we flashu postrzega Astro jako pewnego rodzaju rewolucję.
Na podanej wyżej stronce można również znaleźć dwa dema, ale autor ostrzega, że do płynnego działania wymagają one mocnego komputera i nie zaimplementował w nich odpowiedniego systemu wczytywania, więc może trwać długą chwilę, zanim wszystko się załaduje. Poza tym, Paul stwierdził, że to nie jest szczyt jego możliwości o ostateczna wersja będzie wyglądać lepiej. Na Quake'a we Flashu pewnością nie trzeba będzie czekać długo.W Internecie pojawiła się wiadomość o silniku o działającym we Flashu, który bez problemu radzi sobie z generowaniem trójwymiarowych przestrzeni i korzysta przy tym chociażby z pixel shaderów. Ten "First Person 3D Engine", jak nazywa go autor, wygląda na spory krok na przód w kierunku pełnoprawnych gier stworzonych w tej technologii.