Otóż druga odsłona cyklu Assassin’s Creed znalazła się aż na 127 różnych publikacjach w 32 krajach pomiędzy kwietniem 2009 i 2010 roku! O tym fakcie poinformowała firma UbiSoft. 
"Assassin’s Creed jest jedną z naszych najbardziej ukochanych marek" – powiedział Alain Corre, dyrektor zarządzający UbiSoft dla regionu EMEA. "Zainteresowanie tą marką na całym świecie w połączeniu z energią i kreatywnością naszych marketingowców było kluczem do sukcesu i jestem dumny z wpisania do Księgi Rekordów Guinnessa."
Warto dodać, że z Wielkiej Brytanii masowa kampania prasowa dla Asassin’s Creed II obejmowała 17 okładek w magazynach, a informacje na temat gry zapełniły ponad 340 stron w czasopismach. Ponadto gra doczekała się 14 wyróżnień w recenzjach (także w okresie między kwietniem 2009 i kwietniem 2010).
Assassin’s Creed II jest dostępny na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3. UbiSoft ma już w planach kolejną część. 